- Redigert
Ryktene sier Mason blir caretaker ut sesongen. Personlig ingen fan av det, men kan ikke bli verre enn Conte heller så.
Samtidig kan det tyde på at Poch ikke er førstevalget.
Ryktene sier Mason blir caretaker ut sesongen. Personlig ingen fan av det, men kan ikke bli verre enn Conte heller så.
Samtidig kan det tyde på at Poch ikke er førstevalget.
Mye som meldes i øst og vest nå. Poch er ledig, Paratici virker ikke spesielt gira. Samtidig er det ingen som vet hva som skjer med Paratici heller. Frykter et nytt shitshow.
Paratici må nesten ryke? Samtidig har han fått tak i en del svært spennende spillere med fremtiden foran seg med riktig manager.
Dersom Mason tar over nå er ikke Poch førstevalget. Tipper Tuchel er det. Men han venter på større jobber.
Så kan fort bli shitshow igjen ja.
Ser ikke at han nødvendigvis må ryke, men har jo saken hengende over seg og. Så for klarhetens skyld er det kanskje greit. Det siste vi trenger er iallefall mer usikkerhet og uklarhet.
Ser ikke bortfra at folk som Pochettino og Enrique evt også ønsker å vente til sesongen er over, men umulig å vite. Da dukker forsåvidt andre spennende navn, som de Zerbi, også inn i miksen.
Orker vi enda en Chelsea reject (Tuchel)?
Hvis det stemmer at Mason leder ut sesongen så er nok ikke Poch på lista, dessverre.
Og hvorfor ikke la Mason bli sittende dersom vi vinner resten av kampene, eller i det minste berger 4. plassen?
Mason kan jo være vår nye Poch.
Det blir vel "Summer Shit Show" Kane leverer transfer request, Tuchel takker nei sammen med de andre navnene som har versert den siste tiden, Mason blir fornærmet og blir trener for et Championship lag som selvsagt rykker opp i Mason sin første sesong. Vi blir sittende med en eller annen fjott som får sparken i oktober.
Men SÅ kommer Poch inn i oktober og redder sesongen med FA-cup og 4.plass i PL! Det er en ambivalent følelse å være Tottenham supporter
Hvorfor skulle folk som Pochettino vente?
Ser virkelig ikke argumentet. Her kan man avslutte sesongen og uansett hva som skjer blir det tilgitt. Samt at man får muligheten til å overtale Kane gjennom å jobbe med han til daglig. Venter vi til sommeren vil selvsagt Kane også vente. Da blir det voldsomt travelt å få orden på ting til sommeren.
Enten så får Pochettino eller gud forby Tuchel ta jobben nå - eller så får vi finne noen andre.
Enig i at det virker merkelig, men det er nå det som blir rapportert
Jeg antar det er fordi man ser på andre managere enn de som er ledige... Selv om en del av fansen mener Poch er rett mann så behøver ikke Levy og co synes det.
Selv er jeg veldig usikker og jeg er glad det ikke er min beslutning. Min oppfatning er dog at det vil være en tabbe om vi går for Tuchel - uten at jeg kan begrunne det med annet enn magefølelse.
Flere mnder siden det begynte å bli klart at det var en mulighet for at Conte dro/drar. Da burde det være opplagt at man begynte å sondere hva man ønsker å gjøre. Pochettino og Tuchel trenger man ikke å gjøre noen større vurdering rundt - det man trenger å vite burde man allerede vite. Hvis de ønsker å vente så hadde jeg enkelt sagt nei takk. Hvis det er noen andre man helst vil ha - så greit nok. Litt usikker på hvem det skulle være. En kar som De Zerbi "vraket" vi til fordel for Nuno for under 2 år siden. Kan ikke se at Paratici nå skulle vente på han over folk som Pochettino og Tuchel - selv om De Zerbi i de to årene har to gode år hva gjelder resultater. Jeg hadde fint tatt sjansen på han, men tar man De Zerbi over en Pochettino som ønsker jobben? Selv jeg som ikke tror noe særlig på Pochettino er litt tvilende der. Vil Kane bli værende hvis vi skal bruke halve sommeren på å forhandle om De Zerbi? Jeg tviler.
Blir faktisk rimelig forbannet (uten at jeg tror Levy bryr seg nevneverdig om det) - hvis vi skal vente til sommeren med å ansette Pochettino. Hvis det skjer fordi klubben ønsker å vente er det en ufattelig inkompetanse - hvis det skjer fordi Pochettino ønsker å vente så setter han seg foran klubben - og da vil jeg ikke ha han som manager.
Dodged a bullet there
https://www.vg.no/sport/fotball/i/3ExJ0v/medier-hodgson-blir-crystal-palace-manager
Mye av spekulasjonene har vel gått på om Paratici og Pochettino kan jobbe sammen. At Pochettino vil ønske større innflytelse på tingene rundt enn Conte. Kompliseres jo ennå mer av Paraticis fremtid.
Ville (gitt at premisset stemmer) vært meningsløst å ansette Pochettino dersom han ikke er villig til å jobbe under den strukturen vi nå har på plass. Klubben kan ikke kaste om på alt hver gang det dukker opp en ny attraktiv trener. Pochettino har dessuten ingen god track record med å være «manager» - der mislyktes han totalt.
Samtidig meningsløst å la Paratici diktere for mye dersom han er på vei ut. Vil tro at dersom han nå havner i førersetet i managerjakten, er det fordi han er med på lengre sikt.
Dougie Samtidig meningsløst å la Paratici diktere for mye dersom han er på vei ut. Vil tro at dersom han nå havner i førersetet i managerjakten, er det fordi han er med på lengre sikt.
Eventuelt så jobber klubben på en forutsetning som faller sammen den dagen anken avvises (jeg regner med at saken skal ankebehandles... og at det er derfor klubben ikke har gjort noe). Kan egentlig heller ikke skjønne at man kan fortsette med business as usual gitt det han er dømt for.
Med andre ord, stor sjanse for shitshow i denne sammeheng også.
Jepp. Stoler liksom ikke ett eneste sekund på at man har tenkt gjennom ting her
Enig i alt der, men bortsett fra at Paratici sin situasjon muligens blir litt mer avklart til sommeren så er det ikke så veldig mye som vil forandre seg. Det blir tøffe beslutninger å ta, men kan like gjerne ta de med en gang.
Så ser jeg selvsagt at det er en mulighet for at man "satser" på Paratici som da "plutselig" allikevel må fratre. Men den risikoen var man klar over da han ble ansatt - da forventer man at man er klar for å håndtere den situasjonen.
Og hva gjelder Paratici og Pochettino - så har man hatt flere mnder på å tenke på det.
Harry Redknapp has admitted that he would be open to returning to Tottenham Hotspur to help Ryan Mason steer the ship until the end of the season.
Hadde sikkert gjort underverker for stemningen i laget