CWaddle Må si jeg liker måten PSG spiller på. Det kaller jeg stress press når motstanderen har ball, og hvor raskt pasningsspillet går når de har ballen. Litt gammeldags Barca. Imponerende unggutter de har også. Joao Neves, fytti grisen 😳
Cuti Jeg var veldig skeptisk til Ange. Var utrolig mange andre gode kandidater den gangen. Det er det ikke nå.
mka07 Enig. Men vi aner jo ikke om LE var tilgjengelig for oss. Ble litt off topic. Satser på at Arsenal ryker greit her ja. Litt morsomt de Ødegaard memes som går om dagen!
Knut mka07 Enig. Men vi aner jo ikke om LE var tilgjengelig for oss. Veldig vanskelig å si generelt både ang. spillere og managere. Ikke at det spiller noen rolle, gjort er gjort og spist er spist.
Kungreke mka07 Hadde jo vært gøy med en anal kollaps på slutten der, 6 plass og EL også vinner vi EL i år og får CL neste år.
Madball De har to tøffe kamper nå også før de får Southampton i siste, jeg spår at de er helt avhengig av å vinne den
Knut Kanskje Ars*fan-TV kan få en ny renessanse? 🤞🏻😅 https://www.facebook.com/share/v/15PPQwacbo/?mibextid=wwXIfr