Nå er det faktisk opp til oss selv om vi vil ha den 4. plassen. Chelski må gjerne fortsette å føkke opp eller bli satt under administrasjon også så kan vi krype opp dit

Arsenal har nå to kamper mot lag helt ute av form dessverre, men så har de ei veldig tøff rekke.

Slår vi Villa vil jeg anse oss som favoritter til å bli nr 4. Selv om jeg på ingen måte stoler på at vi ikke skal rote igjen. En ting er å ikke vinne resten (foruten kampen mot Pool), men frykter at vi plutselig får noen dårlige kamper. Uansett vi er med.

Knut festet diskusjonen .

Synd at Ars* Fan-TV ikke er hva det en gang var (se under). Ellers hadde gårsdagen vært en fantastisk mulighet til å benke seg i sofaen med en kald øl og nyte. Er forøvrig sjeleglad for at ingen av YT-kanalene som dekker Tottenham (jeg kjenner ihvertfall) ikke på noen måte ligner på det sirkuset.

Ila det siste året har flere av de mest "interessante" Ars* Fan-TV profilene forsvunnet:

• En er fengslet for voldelig stalking og kidnapping av sin tidligere samboer (DT)
  • En har flyttet til New York (Troopz)
  • En er utestengt for rasistiske ytringer mot vår egen Sonny (Claude)
  • En er utestengt for politiske ytringer (Moh)
  • En er død (Heavy D)
7 dager senere

Utrolig at Arsenal gikk på tap i går, de hadde nok sjanser til å ta tre poeng.Det hjeper oss veldig, de 3 neste kampene for dem er Chelsea (B), United (H) og West Ham (B).Dette er tøffe kamper og de kan fort ende opp med null poeng.
Det nesten umulig å spå for tiden, jeg ihvertfall bommet kraftig i det siste.

Så lenge vi gjør vårt eget arbeid så skal vi klare dette. Det kan fort bli veldig tett løp om fjerde, et ikke overbevist om at WH og MU er hektet av. 18 poeng igjen å spille om.

Tror West Ham satser alt på EL.De er kommet til semifinalen.
United er ikke ferdige, det snur fort i fotballen.De neste kampene for dem blir tøffe.Møter Liverpool på Tirsdag og Arsenal på Lørdag.Etter det følger Brentford(H), Brighton(B) og Chelsea(H).
Vi har også tøffe kamper igjen, så det er åpent om 4 plassen.

Vårt program er ikke spesielt tøft foruten Liverpool. Og Liverpool skal til Spania fire dager før de møter oss.

Schism Tror ikke vi har råd til å se på det slik, håper Brighton bare var et arbeidsuhell og en wake up call. Vi må nok være forberedt på å slite oss gjennom samtlige seks kamper.

Råd eller ikke. Jeg vil påstå at det er objektivt sant at vi ikke har et spesielt tøft program.

Brentford, Liverpool, Arsenal, Burnley, Norwich og Leicester.

Chelsea, United, West Ham, Tottenham, Leeds, Newcastle og Everton.

Liverpool, Arsenal, Chelsea, Brentford, Brighton og Crystal Palace.

Ganske opplagt for meg hvem som har det enkleste programmet. Men det betyr ikke at vi garantert ender opp topp 4. Vi kan tåle Brighton, men usikker på om vi kan tåle enda et tap mot et ganske dårlig lag. Slår vi Arsenal så kan vi nok sannsynligvis det. Jeg er ganske sikker på at 12 poeng hvis det inkluderer seier mot Arsenal holder. Da kan vi tape mot Pool og et annet. Men kommer selvsagt an på de andre. Plutselig slår United Pool i kveld osv.

Selvfølgelig deler Chelsea ut julegaver mot akkurat Ars* 😡

Helt konge dette da. Pallen here we come!

Har bare sett høydepunkter, men forsvar spillet til Chelsea var grusomt svakt, se på straffe situasjonen.Hva tenker Azpilicueta på der?

Sarr er ganske ubrukelig når han ikke spiller mot oss.

Hva gjelder straffen klarer jeg ikke å se noe annet enn at Azpilicueta blir holdt. Mulig det finnes en bedre vinkel jeg ikke har fått med meg?

Litt vanskelig å unngå når Nketiah holder han fast med to hender.

![

Underlig straffe.
        Vi har fortsatt alt i egne hender og dersom Chelski begynner å knote åpner det seg en kamp om pallen også!
        COYS!