Ok, skal ikke prøve å forsvare Son mer. Han er totalt rævva. Og de andre som leverer mye mindre er sikkert enda mer rævva antar jeg. Kulusevski feks.

Cuti så over siste 6 mnd, meiner du Kulusevski bidrar mindre en Son? tenker du kun målpoeng da eller? For spelemessig er Kulusevski haud og skulder over Son. Og Kulusevski har vore skada, og Som har spelt kvar ein kamp.

Stemmer ikke. Kulusevski har mer målpoeng per kamp en Son har og har spilt ekstremt mye bedre i banespillet.

cjmozart kunne spesifisert bedre. Son har vel meir målpoeng totalt. Hadde ikkje sjekka pr kamp. Uansett stått poenget mitt.

Edit: ser dei er likt faktisk. 7 kvar.

Tror vi er enige om og kan konkludere på at foruten Kane har vi slitt med å få til noe offensivt denne sesongen, noe statsene og spillet til våre offensive spillere bærer preg av.

Verken Son eller Kulusevski har plutselig blitt elendige fotballspillere. Richarlison er best som spiss, og ikke fullt så god som ving. Derfor fungerer han heller ikke noe særlig sånn det er nå.

23 dager senere
      20 dager senere

Ser ikke helt optimalt ut for sommervinduet i skrivende stund. Vi har verken manager eller sportsdirektør til å planlegge noe som helst.

Heldigvis Levy som styrer alt av kjøp og salg uansett.

Bare vi får inn en manager som er like god på å utvikle spillere som Conte så går det sikkert bra.

Utrolig at du klarer å sutre videre om Conte etter at du har fått viljen din.

Nå henger du ikke helt med Kungreke.

Men når det finnes folk som snakker om Sutretino snart 4 år etterpå, så går det sikkert an å prate om Conte 4 dager etterpå også antar jeg.

Morsomt. Er jo jeg som tar opp Pochettino heletiden.

Men enig i poenget angående vår situasjon til sommeren. Samtidig som jeg forventer at vi har en plan for dette utfallet. Jobben som er gjort med å finne spillere osv. handler ikke bare om Paratici. Mulig man forandrer litt på om man liker B bedre enn A - mens Paratici så det motsatt osv., men tviler på at det betyr at vi plutselig jakter helt annerledes.

Det mest irriterende er at vi fort ender opp uten sportsdirektør igjen. At vi ansetter en manager som får diktere ting. Det i seg selv er ikke nødvendigvis et problem, men da forandrer man strukturen atter en gang.

En sportsdirektør med fokus på en ankesak i horisonten er heller ikke optimalt.

Rapporteres at vi gjør en deal på ca 14M for Lenglet med Barca

Lenglet er ganske zzzz. Kan han bli bedre med mer erfaring fra England? En annen manager?

Vi må ha noe "fyll" uansett og heller Lenglet enn Sanchez og Dier, men hvis det betyr at vår løsning for "venstre" side igjen blir Davies og Lenglet så "!%&%"%%". Det holder ikke. Ikke fordi Lenglet og Davies er så dårlige - de er vel de to mest spiselige bak Romero, men de er "rotasjonsspillere" og ikke førstevalg. Noen må være "førstevalg". Lenglet + noen eller Davies + noen er fint.

Også et spørsmål hvem er det som kjøper Lenglet? Til hvem? Ikke at jeg mener at det bør stå alt for mye på enkeltpersoner, men når man snakker om "stallfyll" av den typen Lenglet har vært i år så trenger man vel ikke fylle opp troppen med slike før fremtidig Dof og trener er avklart? Spesielt ikke når det er "Non-HG".

Lenglet som "andrevalg" bak en ny venstre stopper og en ny "Dier" sentralt - flott. Det fordrer at man ønsker å fortsette med 3 bak. Lenglet som en av en million stoppere vi aldri klarer å selge - i et lag som spiller med fire bak - rimelig meningsløst (selv om Lenglet - Romero ikke nødvendigvis ville vært krise - så er det ikke akkurat verdensklasse).

Ja, må være som backup. Sikter vi ikke høyere enn det på venstre stopperplass, da pokker ta meg! 🤬
      Med ny manager vil vi jo fort komme til å spille 4 bak, men spiller ingen rolle for Lenglet sin del. Grei pris for backup som sannsynligvis har litt å gå på ut ifra hvordan han var.