Fulham (7) VS Tottenham Hotspur (5)

Turnering: Premier League
Når: 23. januar 2023 kl 21:00
Stadion: Craven Cottage
Dommer: Paul Tierny
TV: Viasport Premier League, Viaplay

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Emerson Romero Davies Dier Perisic
Bentancur Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Forster, Richarlison, Doherty, Skipp, Tanganga, Lenglet, Sessegnon, Sanchez, Bissouma, Sarr
Skadet: Moura
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Mitrovic
Forventet resultat: 2-2 (Kulusevski, Bentancur)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

All ære til Fulham som faktisk har vært et veldig bra lag i år.

Nå vil vi nok ikke alltid tape alt. Og prestasjonen mot City var ikke dårlig. Det sagt denne blir knalltøff. Fulham er faktisk et «topplag» og veldig lite tilsier at vi skal slå noen topplag på bortebane om dagen.

De går vel forbi oss på tabellen om de vinner ja...

Ja. Vet ikke hva som skjedde hos Everton, men lenge likt Silva. Trodde faktisk han kunne være en kandidat for oss. Kan kanskje bli det igjen hvis han klarer å holde denne formen med Fulham.

Prøver meg på et lag igjen:
Lloris
Royal,Tanganga,Romero,Lenglet,Davies
Betancur,Sarr (Højbjerg frisk til neste)
Kulusevski,Kane,Richarlison

Royal: Godkjent forrige kamp.
Tanganga: For å få plass til Romero som leder i midten, og gi Dier en mental pause, kunne også valgt Sanchez.

Davies: I nåværende tilstand trenger vi en back på kanten og ikke en wing desverre.

Synes det er helt greit å gi Perisic en mulighet til å snu kjærringa.

Tror ikke Conte vil gjøre så mye, men å bytte plass på Romero og Dier hadde vært interessant.

Son må ut. Om så Spence plutselig blir kastet inn på vingen. Hva som helst. Kanskje kan det hjelpe Son også. Nå er det ikke godt for noen at han spiller. Hverken Son eller laget.

Jeg sliter faktisk med å se at Conte skal finne på å gjøre noen som helst endring. Det eneste jeg kan se for meg er at han bytter Sessegnon, Lenglet og Doherty inn for Perisic, Davies og Royal. Det hele er litt forutsigbart...

Mabbutt
    Ja synes dessverre han er lite handlekraftig når det gjelder ''sentrale'' spillere. Ok, man kan kalle det kontinuitet osv men når det ikke funker ..

Litt definerende kamp i kveld. Seks poeng opp til 3/4 plass, fem poeng ned til 11.
    Håper vi viser at vi skal være med og slåss der oppe, men frykter vi fort kan hektes av i den kampen.

Har to ambisjoner ikveld.

1. Son på benken eller tribunen.
    2. Poeng eller i det minste spill av kvalitet

Dette er et skikkelig bananskall midt i en tøff periode. Fulham er rett og slett seige å møte denne sesongen - du drar ikke til Craven Cottage og bare plukker med poeng. Så jeg blir positivt overrasket om vi tar tre poeng her. I såfall viser det at det er en fight i laget.

Dougie
      Ja er en faktisk så vrien kamp at en seier vil gi momentum

Kampen er utsatt med 15 minutter grunnet "transport issues in the area"...

Perisic spiller aldri i verden to så dårlige kamper på rad nei, men tipper faktisk at Sessegnon starter. Er det ikke av sine egne man skal ha det?

At Son benkes har jeg mistet troen på. Nesten ikke til å tro hvor svak han har vært i år.

Absolutt ingen overraskelser å se verken på banen eller på benken.

Samme som sist ja. Den venstresida vår er svak altså. Store problemer mot både arse og manc. Får håpe Perisic er i revansjemodus.

Slik formen til enkeltspillere er for tiden har vi vel kun 3 sikre kort? Bentancur, Kulusevski og Kane leverer «alltid». Resten er ren bingo om du får noe middels, svakt eller elendig.

Smått utrolig at Son starter i den formen han har vært i. En ting er når Conte kan skylde på manglende alternativer, men når vi har Brasils nr 9 - mannen Conte selv ønsket - på benken?

Det såkalte gjennombruddet til Sarr og Gil var også kortvarig ja.

God dekning der bak da 😁

Tipper det er fysisk med Richarlison. Så ikke 100% ut sist. Risikere skade ville vært dumt. Men forventer at han kommer inn tidligere nå.