- Redigert
Den godeste Gareth går inn i pensjonistenes rekker:
Den godeste Gareth går inn i pensjonistenes rekker:
Legende!
Han har virka ferdig ei beite. Litt synd egentlig, ville gjerne sett ham i England igjen, gjerne for Spurs selv om låneoppholdet ikke var spesielt sprekt. Virker som om de fleste spillere har et visst antall sesonger på topp og de som blomstrer tidlig, har en tendens til å visne tidligere. Kanskje logisk ift skader og belastning. Hederlige unntak finnes , feks Messi holder et greit nivå ette 20 år helt i toppen
Han kom med kondis som en golfspiller. Når det etterhvert ordnet seg ble det andre boller. Svært giftig utover vårsesongen, og reddet oss flere ganger. Selv hele sesongen under ett var målpoeng pr min imponerende, og helt der oppe (ute at jeg husker eksakt hva det var)
Bale er vel fort den beste spilleren individuelt som har ikledd seg liljehvitt?
Holder Modric et lite hakk foran, men helt der oppe ja.
Joda. Modric er og var enorm. Men for oss var han ikke like god som Bale synes jeg.
Bale hadde alt. Fart, teknikk, styrke, innlegg, skudd, dødballer, hodestyrke og generelt matchvinneregenskaper. Kunne gjøre alt selv når laget ikke fikk til noe. En attraksjon i PL på sitt beste.
Bale hadde mer ekstremferdigheter, men Lukas siste sesong for oss er det ingen som topper.
Holder Luka som nr 1, Bale som nr 2, så får Berba, Keane og Kane gjøre opp om tredjeplassen.
Når man ser på hvilke karrierer de fikk etter oss så er det ingen tvil om at de to er soleklart øverst i alle fall.
Modric > Bale. Selv om det er nærmere for oss enn totalt sett i karrieren. Bales siste sesong minnet en del om Ginola. Modric har ikke blitt sett siden muligens Mackay (som jeg aldri så).
Så skal man lete lenge etter å finne andre i moderne tid som kan måle seg med toppnivået til Bale ikledd en Tottenhamdrakt.
Bale er en moderne legende for Tottenham, men han ble ikke værende lenge nok for at jeg har den «kjærligheten» til Bale som mange har. Ikke at jeg kritiserer han for å dra. Det var helt «fair».
Fine med å dele på minutter er at total spilletid ikke spiller noen rolle
Men credit hvor credit is due - selv i den sesongen var han en utrolig avslutter.
Kjedelig at det var for tomme tribuner! Kunne fort ha funnet et ekstra gir med masse publikum på tribunen?
"Very much so (enjoying Spurs being top of the league), the manager has come in and done a great job, he’s changed the face of the club and looks to be on a great trajectory, and hopefully Spurs can continue to keep playing well, I’m excited for what’s to come."
Gareth Bale
Haha, kom over et 13 år gammelt sitat fra Gareth Bale sin agent:
"He's got to be very careful, he'll now be the target for aspiring young WAGs because he's moved into that superstar league. I'd tell him to make sure 'Uncle Harry' meets with them and tells him what he thinks."