Cuti Med Tanganga ut så ble det heldigvis noe annet baki der. Så nesten ikke edru ut den timen han fikk.
Madball Jeg er like nysgjerrig på hvorfor Son spiller. Ville tatt ham av og satt inn noen på midtbanen. Ser ikke at han bidrar med noe som helst
Ginola14 Kungreke Krise med U borte i PL er harde ord. Det er knalltøft. Særlig når vi møter øverste halvdel lag. «Krise» derimot er det at vi fortsetter den schizofrene hybriden mellom bånn -og toppklubb så tydelig ila en kamp
Cuti Vi får søke om å starte kampene på 0-1 eller 0-2 så får vi kanskje en hel kamp og ikke bare halve kamper.
Kungreke Madball At vi ikke evner å spille slik vi skal spille i mer enn 30 minutter per kamp er ikke bra.
Kungreke Ginola14 At dette endte U var flaks for vår del. Slik som vi spiller i 85% av kampen burde vi tapt i dag.
Madball Uten at det nødvendigvis betyr noe så vil jeg tru alle nøytrale som så kampen mente vi var nærmest. Og også best totalt sett
Cuti Kampen kan sammenlignes litt med VM-finalen egentlig. Et lag er overlegne i 60-70 minutter, så kommer det plutselig et mål andre veien og kampen endrer fullstendig karakter siste 20.
CWaddle Slik som vi har fremstått en stund. Blir vanskelig å vinne kamper med 30 minutters godt spill mot slutten av kampene og et par i sekken først.
CWaddle Dette vet selvfølgelig både Conte og spillerne veldig godt. Løsner nok en gang, forhåpentligvis snart.
CWaddle Men...før jeg takker for meg i dag. Det kuleste i fotballverdenen er at Trippier er kaptein 😁 Viser litt om hvor lite man egentlig vet om spillere, selv om man tror man vet.