Brentford F.C. (10) VS Tottenham Hotspur (4)

Turnering: Premier League
Når: 26. desember 2022 kl 13:30
Stadion: Brentford Community Stadium
Dommer: David Coote
TV: TV3+, Viaplay

Forventet lagoppstilling:
Forster
Doherty Dier Lenglet Sanchez Perisic
Bissouma Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Austin, Gil, Skipp, Spence, Tanganga, Royal, Sessegnon
Skadet/utilgjengelig: Bentancur, Richarlison, Moura, Lloris, Davies(?)
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Toney
Forventet resultat: 0-1 (Kulusevski)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Da er det ikke mange dagene til Boxing Day. Litt usikker på hvilke spillere som er tilgjengelige etter VM, men satser på at vi har god dekning!

Det ryktes at Perisic fremdeles er i Kroatia, så kanskje ikke han er så aktuell. Hva angår Lloris aner jeg ikke status, så kanskje det er mer sannsynlig at Forster starter?

Basert på de treningskampene lukter det Doherty på venstre lang vei.

Antar denne kampen blir kaos. At Brentford gjør som de gjorde mot United. Da må vi være klare fra første sekund.

Brentford har vel hatt et par spillere i aksjon under VM men de røyk vel ut tidlig, så som med Højbjerg bør det ha knapt noe å si. Vi derimot hadde 3 sentrale spillere i aksjon sist helg og jeg blir ikke overasket hvis noen av de er "i aksjon" ennå. Var vel etter forrige VM lloris ble funnet kjørende rundt med høy promille i London. Så om Forster starter vil det være uproblematisk, han har vel trent med de som er igjen. Synes uavhengig av det at han alltid har vært en veldig bra keeper. Perisic ville jeg gjerne hatt klar, synes VM viste at han har noe å komme med. Romero syns jeg bør aklimatiseres og sjekkes for de skadene han har slitt med. Trenger han på sitt beste resten av sesongen så om det betyr at han spares til litt ut i januar så lever jeg greit med det.

Romero antar jeg er døgnvill og utladet herifra til evigheten. Også stor risiko for at hans kropp ikke tåler å gå rett inn i noe hardkjør nå. Blir sjokkert hvis han blir å se mot Brentford.

Lloris er noe annet. Han har ikke reist på verdensturné etter VM. Og vil ikke ha samme tidssone-problematikk.

Perisic vet jeg ikke. Antar det ble litt feiring på han også. Spilte vel ganske mye i VM. Antar det er best om han i det minste ikke starter mot Brentford.

Det later forøvrig til å ha vært litt sykdom i troppen i forkant av treningskampen. Premier injuries nevner Son, Spence og Skipp ute med feber. Får håpe det går (gikk?) relativt raskt over og at det ikke spredde seg.

Perisic var vel den utespilleren i VM med flest minutter på banen, så tvile på at han blir å se mot Brentford.

Nå er faktisk Perisic allerede tilbake på feltet til tross for både høy alder og ekstremt mange minutter i VM. Så all ære til han som velger litt motsatt enn f.eks Kane.

Tanganga inn i varmen. Lloris er faktisk i troppen på benken. Ellers få overraskelser.

Sanchez’ tid i klubben nærmer seg nok slutten nå som Tanganga også er foran i køen på høyre stopperplass.

Vi ser ikke spesielt skarpe ut de første 5 minuttene. Hører Conte brøler "Agressive Agressive " men vi sliter med å få det til. Son har dessverre ikke lagt fra seg den dårlige touchen i Qatar

Son med herlig rykk og skaffer oss frispark i perfekt posisjon. Men av en eller annen syk syk grunn så er det fortsatt Kane som skal ta de.

Og vi fortsetter å slippe inn først...

15 min og vi ligger under... Same procedyre as before Christmas...