Linket stadig sterkere til oss. Uten kontrakt til sommeren og er visstnok tilbydd både oss og Arse nå i januar.
Adrien Rabiot
Han hadde et meget godt VM, så han hadde definitivt blitt en mye brukt spiller for oss.
- Redigert
Tror denne fyren har vokst. Mener å huske at han var linket til oss for noen år siden. Den gang var han jo et stort talent med et kvalmende ego og mente jo selvfølgelig at Tottenham var for smått for ham. Nå ser han som sagt mer voksen ut, er hardtarbeidende og virker plutselig som en fin fyr. Men assa, vi har etter jeg så Sarr i går, mer enn super dekning på midten også da for fremtiden. Det var den kreative boksåpneren da Han har vi på kanten og er en ginger from Sweden
For guds skyld, nei.
Føler forøvrig at sentral midtbane er det nye ving for oss. En av få posisjoner vi har mer enn god nok dekning i, men vi blir faen ikke linket til annet.
Jeg er ikke imponert. Så nei takk for meg
- Redigert
Om man liker Rabiot eller ikke, så kan jeg forstå hvorfor vi eventuelt går for han.
Etablert spiller med masse erfaring fra noen av verdens største klubber og landslag.
27 år og i sin prime.
Kontrakten går ut til sommeren så kommer ikke til å koste noe særlig i januar.
Skal vi fortsatt spille med 3 sentralt trenger vi mer dybde.
Og han er 1,88m høy
Nedsiden er veldig liten.
Uenig i at nedsiden potensielt er liten. Ikke en fyr som alltid er kjent for å være enkel å forholde seg til, og da har vi ikke en gang begynt med agentmoren. Han har fått litt stocks igjen etter VM, så kommer til å kreve høy lønn, og forvente mye spilletid.
Også usikker på om han passer Conte. Ganske udisiplinert type, som etterlater seg enorme rom sentralt. Så det spesielt mot bedre motstand at Frankrike ofte fikk problemer i hans «sone».
Og greit nok at han løp sokkene av seg for landslaget i VM, men det gjorde Pogba og. Er Rabiot en type som tar ansvar for Tottenham når det butter i mot? Jeg er usikker.
Rabiot skal nok ha en «Ramsey-avtale». Kanskje har han endelig blitt voksen, men håper ikke vi er de som tar den sjansen.
Skal vi ha en ny på midten må det være en med mer offensiv kraft enn Rabiot. For meg er Rabiot kun en dårlig Bentancur.
Som sagt så er ikke Rabiot mitt førstevalg heller. Men med Levy må man ta det man får. Heller Rabiot enn ingen.
Rabiot is Rabiot is Rabiot
France international Adrien Rabiot has offered himself to Tottenham, six years on from rejecting the club in brutal fashion by declaring that they weren't good enough to sign him
- Redigert
Ble vel også skrevet at United nylig sa nei da han krevet for høy lønn (regner med at det som skrives er sant). Søren at vi ikke går for denne fyren altså
Hard pass for min del, siste vi trenger er denne primadonnaen og hans forferdelige agent (hans mor).