Porro var vel en av de som likte Romeros lille utbrudd på Instagram.
Jeg har egentlig veldig stor «toleranse» for mye rart. Jeg tåler fint at folk blir frustrerte, gjør ting i «the heat of the moment» etc (så lenge det er enkelttilfeller hvor man får et inntrykk av at vedkommende som har gjort noe dumt lærer - Lloris sin fyllekjøring osv).
Feil er også en del av fotball. Er man en angriper vil man bomme på sjanser. Er man en forsvarer vil man ha skyld i mål, innlegg osv. - umulig å unngå.
Kroppsspråk som det der. Og latskap derimot. Den eneste spilleren jeg har vært nære på å hate var Robbie Keane da han kom tilbake. Fryktelig kroppsspråk og til tider demonstrativt lat. Porro i den situasjonen der er vel mye akkurat den Robbie Keane.
Greit at Porro nok ikke liker Frank. Og selv om man skal være forsiktig med å spekulere mistenker jeg at det er sant for Romero og VDV også (minst). Det forandrer ikke at når man er på banen så spiller man ikke først og fremst for Frank, men for fansen, laget og seg selv. Her svikter Porro alle de tre.
Og hvis man ikke ønsker å spille for fansen, laget og seg selv. Vel. Da er det bare å finne seg en ny klubb. Porro skal sammen med blant annet Romero være våre ledere. De som skal dra oss ut av gjørma - ikke de som skal dra oss videre ned.