Fabio er tydeligvis i trøbbel i Italia ifølge daily mail. Vet ikke hvor mye hold det er i disse påstandene, men skulle det vise seg å stemme blir det fort ny sportsdirektør i Tottenham.
Fabio Paratici
- Redigert
Mildt sagt noe uheldig om han blir ordentlig dratt inn i dette, uavhengig av skyldspørsmålet...
Får satse på at Levy og co. har gjort en god jobb i det de ansatte han. Lenge lenge vært rykter rundt Juventus så antar det var en del av intervjuprosessen. Betyr ikke at Paratici evt. ikke kunne ha lurt styret i Tottenham, men det gir meg i det minste et håp om at vi ikke havner mitt i en storm (en storm betyr at Paratici får sparken selvsagt).
Mener Paratici ble «frikjent» tidligere i høst. Men nye opplysninger kan selvfølgelig komme når saken nå rulles opp i stor stil.
I følge Di Marzio har Paratici fått en «two and a half year ban».
Mildt sagt ugunstig om dette stemmer.
Nå skal jeg slutte å poste tweets før dette er avgjort
Da har den italienske mafiaen offisielt infiltrert Spurs også.
Og da blir spørsmålet, er Paratici sett på som hovedsyndaren her? Sidan han får lengst utestengelse?
Er vel han som har orkestrert gjennomføringen av overgangene, så naturlig at han får lengste straffen. Men de italienerne er jo seg selv lik. Tenker den ene ikke er så mye bedre enn den andre.
KAN ende med utestengelse i UEFA of FIFA og.
Fabio er kun utestengt i Italia, men italienske (fotball)myndigheter har bedt/kommer til å be FIFA/UEFA om å utestenge. Hvis det skjer ser jeg ikke hvordan han kan fortsette i jobben?
Antar det kommer an på om klubben mener det er en riktig utestengelse eller ikke. Anser de den som riktig må Paratici selvsagt få sparken uavhengig av om han formelt sett kan jobbe i England eller ikke.
- Redigert
Litt synd. For endelig har vi fått kjøpt noen gode spillere igjen, etter mange år uten. Romero, Kulu, Bentancur, Sarr. Mye kvalitet.
Samtidig er dette en mulighet for klubben hvis de ikke ønsker Conte med videre. Regner med at forholdet til Paratici ville blitt skadet hvis man ikke forlenget med Conte, hvis Paratici nå blir borte uten at man trenger kompensere han og vi ikke blir enige med Conte om forlengelse, har vi i det minste en mulighet til en "billig" reset.
Jeg har ikke jobbeskrivelsen til Paratici, men antar det er han som bestemmer om Conte skal bli tilbudt en ny kontrakt eller ikke.
Forsvinner Paratici ser jeg på det som mer sannsynlig at Conte får mer makt - hvis han ønsker å fortsette.
Det var selvsagt alltid en mulighet for at Paratici ble dømt, men fortsatt litt overraskende at det skjedde. Nå skal det vel først ankes tenker jeg. Antar det er mulig. Som kjøper klubben litt tid.
Rimelig vanskelig å spå hvordan vi ser ut neste år nå. Kanskje sitter vi fortsatt med Paratici, Conte, Kane, Son og Lloris som førstekeeper. Evt så er fire av de ute og Lloris har fått en ekte konkurrent.