Er vel enklere å si hvem som må ut?
Folk som må ut:
Emerson: Jeg husker hvordan Sissoko magisk ble bra en periode. Så man kan aldri vite, men jeg tviler.
Lucas: Liker fyren, men drar på årene. Sliter nå med en skade - og selv skadefri er han svært varierende i sine prestasjoner.
Sessegnon: Rett og slett bare for dum. Virker også som en flott fyr, og jeg husker Sissoko her også, men jeg ser det ikke.
Sanchez: Mistet alt av selvtillit. Gjør for mange feil. Bedre om han drar til et sted han kan spille fast. Er ikke ubrukelig, men har blitt det for oss.
Tanganga: Meningsløst. En ny KWP? Jeg tror han har litt potensial, men blir ødelagt dag for dag hos oss. Også ikke klart å bygge på sin lovende start under Mourinho.
Winks: Opplagt - og skadet igjen dessverre.
Ndombele: Spiller ingen rolle hva som skjer i Napoli - vil aldri bli fast hos oss så lenge Conte er her.
Lo Celso: Samme som Ndombele.
Reguilon: Samme som de over.
Rodon: Samme som de over (kan ikke fatte at han er dårligere enn Sanchez dog).
Folk som "bør" ut:
Doherty: Jeg tror egentlig på han, men skuffende hvor sjelden han er i form - litt som Lucas.
Gil: Egentlig veldig tro på han, men nytter ikke hvis han ikke får spille.
Sarr: For tidlig å si egentlig, men ufattelig irriterende hvordan Conte ikke lar folk slippe til - kan like gjerne dra.
Dier: Vært blant våre beste under Conte. Og jeg har litt tro på at han kan heve seg igjen hvis han får hvile litt mer, men tviler på at han blir den alle våre trenere merkelig tror han skal bli.
Huff. Ble mye lengre lister enn jeg trodde.