Schism Er ganske sprøtt. Nå hadde han opplagt mer individuelt talent i det Ajax-laget enn var klart når de overrasket alle, men uansett så var det et utrolig velspillende og modig lag. Nå er jo United stort sett bare skrot (et av livets mysterier er hvordan de kan være a poeng med oss) og de har et lag som ikke passer den stilen ten Hag spilte med Ajax i det hele tatt. Hvordan er det mulig?
CWaddle Schism Vi har nok ikke vært flinkest i klassen på spillere inn før vi heller... Men fytti hva de har spandert på mye rart. Heldigvis ser det ikke ut til at vi gjør feil på overgangsmarkedet lenger...🙏😱
Madball Matty Cash har en takling i grenseland han slipper unna med igjen. Er vel det som provoserer ved ham, at selv om mange av taklingene ikke er horrible så er det for mange i den kategorien som kan være skadebringende
presley Synes Arsenal spillere oppfører seg likt Arteta. Det er mye sutring/klaging til dommeren. Nå det er sagt så tror jeg de tar gullet denne sesongen.De har vært gode mot Villa. Veldig sterkt av Villa, de er i storform.
Sheik Har mer trua på Liverpool i år (om Salah holder seg skadefri). De har brukt så mye penger på midtbanen at de har fjernet sin akilleshæl(Klopp klaget på andres pengebruk 😅) Det skal sies at Arsenal og Liverpool har hatt tur, der vi har hatt utur i flere kamper(nær overtid og i overtiden). Kunne like godt ha vært vi på topp, og de med 8 til 4 poeng mindre. City får snart tilbake De Bruyne. Da blir de farlige igjen. Vi og City må holde avstanden kort til topp inntil Maddison/De Bruyne er tilbake.
Madball Var et par deilige resultater igår. Idag ser jeg for meg at West ham rakner i lokalderbyet mot Fulham. De er faktisk ganske dårlige. Og typisk etter de har slått oss, da har de vunnet cupfinalen sin. Everton-chelsea er interessant i den kontekst at jeg mener at det er chelsea (m fler) som burde hatt det poengtrekket.
Knut Madball Er jo heller ikke usannsynlig at vi slipper unna ifm Defoe-overgangen - og om så er det kanskje likegreit å få "smellen" denne sesongen?
CWaddle Madball Var et par deilige resultater igår. Idag ser jeg for meg at West ham rakner i lokalderbyet mot Fulham. Hmmm😁 Gratulerer 👍
Kungreke Fulham scorer fem mot et lag vi ikke klarte å bryte ned. Er vi dårlige eller spillte West Ham over evne mot oss?
Schism Viden kjent at jeg hadde en periode hvor jeg ikke «elsket» Pochettino. Skal innrømme at min kjærlighet til han er på vei tilbake.
Andreas "bakerste mann" regelen er vel ikkje lenger. Iallefall ikkje slik den var. Men taklinga der i seg sjølv bør jo gitt raudt. Ei rimeleg farleg takling, og kunne fort resultert i eit brekt bein.
Madball Sterkt av Palace å komme tilbake! Ikke City som vinner PL i år? Helt sikker på at det vil bli jevnt ihvertfall