Schism Elsker Paddy Power! Får nå se hva som skjer med de andre, men 100% likhet for loven er det vel ingen som forventer.
Schism City har ingen å sette inn når de jager mål, men hvis vi ikke har benken full av etablerte stjerner roper man på kastrasjon av Levy. Fascinerende.
Kungreke Schism Er ikke det at vi trenger førstelagsmateriale på benken, men vi trenger folk som kan spille.
Knut Tja, de har presumably i det minste et par førstelagsspillere å sette inn om noen skulle bli skadet, om ikke nødvendigvis angripere 😁 Ok resultat, men kjedelig sjanse for at vi ser Ars* på topp etter denne helgen.
Andreas Ekje ofte eg heia på Necastle. Men deilig det 1-0 målet deira mot Chelsea der. Edit: Var ikkje så lenge morroa varte.
Schism Har vel ikke noe for spansk. Denne er perfekt på arabisk (i min ignoranse antar jeg det er det som prates).
Schism Nesten enda bedre at det visstnok finnes argumenter for at under UEFA så er det der faktisk straffe. Trudeau hjelpe.
Knut Der røk Heckingbottom... https://www.nettavisen.no/sport/paul-heckingbottom-sparket-i-sheffield-united/s/5-95-1499044
Schism Så absurd. Hadde han ikke rykket opp hadde han vel fortsatt hatt jobben. Lag med lite ressurser som meget mulig mistet sine to beste spillere i sommer.
Madball Fy f... for noen taktiske vurderinger noen av Luton spillerne gjør på tampen av kampen. Ikke rart de taper kamper på overtid
Andreas OysteinS Skulle vore interessant å visst kven som bestemte at Raya var for dyr iforhold til kvalitet for oss. Den personen fortjener ei flaske bobler og ein blomsterkvast.