Knut Schism Det som glemmes litt er hvor dårlig Raya er. Perfekt for oss hvis Ars* insisterer på å bruke ham og Ramsdale bare blir mer og mer misfornøyd 😁
Madball Andros Townsend starter for Luton mot Liverpool nå. Vi sleit mot de på Kenilworth, lov å håpe på en skikkelig kamp ihvertfall
Knut Forest har bitt ifra seg, men tviler likevel på at de får noe resultat her. Typisk Liverpool å dra i land en sliteseier mot slutten. Konate er forøvrig en stykk stor mann 😅
Madball Andreas gått meg hus forbi. Mulig det var et forsøk på å få i gang karrieren igjen. Relansere seg. Hvis ikke faren hans har gjort det samme da, plutselig blitt proff i PL og skjøvet sønnen ned til jr.🤭
Andreas er Ljungberg en ok "expert i studio"? Eg kjenner eg ofte ser meg enig i det han seier. Og han virkar ikkje like "sensasjonalistisk" (eller kva det no heiter) som dei fleste andre "expertar i studio".
Schism Luton har klart seg bra. Liverpool høyst middels. Men Liverpool viser at de er et rutinert lag. Stresser ikke. Veldig ofte individuell kvalitet som avgjør denne type kamper på slutten.
Andreas Schism Denne andre omgangen viser vel at det ikkje er berre å reise til Luton og rekne med 3 poeng iallefall.
Knut Ligger et Lpool-mål i lufta her... så satte penger på borteseier for å sikre at de ikke scorer 😁
Madball Var godt det var Diaz som scoret i det minste. Han trengte vel den. Ser at Liverpool er et topplag i måten de forventer å få til noe på tross av at de ligger under 5 minutter på overtid. Vi vant her med en mann mindre så ingen tvil om at vi er på sporet av noe