Schism Arsenal har store problemer. Kan de bli straffet gjennom at herrelaget rykker ned? Ufattelig hvor gal verden er blitt.
OysteinS Schism i noen sammenhenger har verden gått helt av hengslene, vi hadde vel også en norsk journalist som for noen år siden anklaget det norske kvinnelandslaget i håndball for å være for blenda hvitt, noen ganger er det god grunn til å holde for ørene...
Andreas Vent litt. Har eg nettopp tenkt ut ein fantastisk ide? VM i mix-fotball? Edit: Må berre beklage min adhd her, og spinne vidare på ideen. Adam Traore mot kven som helst kvinneleg fotballspelar.
Knut Hvorfor stoppe på kvinner og menn? Lite inkluderende.... Her trengs mennesker av alle raser, farger, seksuelle preferanser, religioner, fysiske utfordringer m.m.
Schism Knut Voldsomt så diskriminerende du er ovenfor hunder, katter osv. alle skal med bortsett fra de?
Madball Styrker ikke akkurat Newcastle nei, samtidig som de har CL. Kikka litt på kampen igår og tenkte at den kampen kostet krefter
Schism Newcastle har ikke akkurat voldsom bredde sentralt på midten heller. Så normalt vil dette koste poeng i løpet av året. De vil heller ikke kunne hvile noen på slutten i CL. Tvert imot antar jeg den gruppa blir tett hele veien ut.