cjmozart Jeg lurer veldig på hvordan de hands-reglene er på mål. I denne runda blei det skåret 2 mål, ett med handa og ett hvor en spiller brukte armene i samme angrepsbevegelse? Har de justert reglene fra tidligere, hvor slikt automatisk blei blåst av?
Kungreke Schism Uendelig er en stretch men de har flere trofeer i Europa enn oss i premier league eraen.
Dougie Mulig det er med gårsdagens scener vel friskt i minne, men hadde glatt byttet ut en topp 4-plassering med en sånn finaleseier. Vi er ingenting til å heve oss over et sånt trofé.
Kungreke Dougie Vi kom ikke engang til finalen i denne turneringen. All ære til west ham, kjekt for dem, gir nok blod på tann før neste sesong. Vinner de opprykk til EL med denne seieren?
cjmozart Leeds kjøpt opp av en gruppe investorer som inkluderer New Orleans Pelicans forward Larry Nance Jr (Pelicans er laget mitt i NBA)
Andreas Kungreke Eg har seriøst trua på at City hadde gjort reint bord før, om dei hadde fått kloa i Kane.
OysteinS Kungreke Levy har sabotert klubben. Idiotisk påstand som jeg ikke gidder å kommentere nærmere!