Cuti Madball Potter er også en manager jeg synes det er vanskelig å ikke like. Enig. Virker som en dyktig fagmann. Får han litt tid med alle disse unge supertalentene så frykter jeg det kan bli skummelt bra allerede til neste sesong. Dette måtte bli et mellomår med både ny eier og ny manager.
Madball Kan umulig ha vært enkelt å være ham det siste halvåret. Det at Chelsea har brukt masse penger hjelper jo ham. Samtidig som det ikke gjør det. Investeringene tar tid mens presset kommer instinktivt
cjmozart Casemiro med nytt rødt kort, som gjør at han må stå over 4 kamper. Viktig for oss akkurat den.
Madball Ja nydelig det. Synd Soton ikke gikk helt inn for å vinne kampen. Manure heldig som vanlig med å ikke få flere gule. Fernandes og Rashford osv
Knut (man kan, dersom videoen tillater innebygging bare lime inn URL på formatet https://www.youtube.com/watch?v=cMJ4dqn_C6k - så dukker den opp slik som over) Når det er sagt, fantastisk reklame 😆 😆
cjmozart Ser høydepunkter fra gårsdagens City-Leipzig. At Ederson ikke fikk minimum gult er fullstendig uforståelig.
Osvaldo Arse utslått etter ekstraomganger og straffer i Europaligaen. Kan man ønske seg noe mer på en torsdag?
Cuti Osvaldo Personlig hadde jeg helst sett at de hadde røket noe senere i turneringen men 😉 Nå har de spart de beste spillerne sine i EL uansett så spiller i grunn liten rolle.