rihno
Aldri sett, men skal ta en titt.
Kan ikke si noe om Fritz. Er nok også gjerne slik at forskjellige stiler passer til forskjellige grupper på forskjellige tidspunkt osv. Men om noe virkelig for evig går ut på dato er jeg usikker på. Jeg tror slikt går litt i sykluser. Blir det for «tøff» kjærlighet vipper det gjerne over til at mer «forståelse» kan gi bedre resultater, men bare «forståelse» og ingen krav («tøff») tror jeg heller ikke vil fungere hvis man tar det for langt. Skjønner at et tema som ledelse ikke kan forenkles til en paragraf, men akkurat på det punktet tror jeg allikevel det dekker mye. Mulig cj er uenig.
Tror også mange stiler kan fungere på samme tid. Lite som tyder på at det er noe kjære mor hos Guardiola - eller Gjert Ingebrigtsen for den del. Solbakken er en annen som jeg nok tror mange vil se på som ganske «old school». Respekterer gruppen Conte og hans stil eller ikke?
Så tenker vel jeg også at denne gruppen spillere hadde hatt litt godt av litt Redknapp nå. En som bare kan fortelle de hvor gode de er i blant.