Ikke enig i at vi var late og umotiverte på noe tidspunkt (selvsagt kunne vi fremstå slik i enkeltkamper). Tvert imot har alle våre managere etter Pochettino skrytt av vår gruppe hva gjelder innstilling. Mourinho sa det mange ganger selv om folk liker å glemme alt det positive Mourinho sier. Nuno rakk såvidt å si det samme. Conte har sagt det omtrent fra dag en.
Uten å ha en lang analyse av Conte her så har han fått folk som Dier og Davies opp på et bra nivå. Et nivå mange har trodd de hadde inne. Dier har jo alltid fått starte med nye managere, men også alltid falt igjennom før nå. Så har Conte fått gleden av å ha Romero. En kvalitet hverken Mourinho eller Nuno helt rakk å få. Vi for en gangs skyld kjøpte gode spillere igjen i januar osv.
Hvor råttent er det hos United? Jeg tror de har betydelig større problemer enn oss. Men det er også litt vanskelig å si - fordi plutselig havner man i en litt positive spiral hvor 2+2=5. West Ham fra i fjor et godt eksempel. En kar som Rashford kan plutselig blomstre igjen osv. Alderen er muligens det største problemet for United. De har veldig mange flere eldre spillere enn det vi har og hadde. Og med Greenwood ute samt at Rashford muligens har begynt å brenne sine broer i Manchester så har de ikke så mye nytt blod på vei opp. Selv om de selvsagt har noe som Sancho, Elanga etc. kan feks se for meg at de to blomstrer stort under en manager som er vant til å spille med skapende vinger.
Så er jeg usikker på om ten Hag er et stort nok navn til å få renske fullstendig opp. Conte kunne sende to av våre dyreste ut fordi han er Conte. Får ten Hag lov til det samme i United? Hadde vært mer bekymret hvis en som Simeone hadde kommet inn - bekymret på kort sikt. På litt lengre sikt vil United pga ressursene alltid komme tilbake. Det kan man ikke unngå. På samme måte som Liverpool snart blir mer menneskelige igjen.