Andreas Kungreke Haha, Må erkjenne eg kjende meg litt i Jinxeland ei stund. Så kom den i tverrligger. Men no er det 3-0, og eg tenker vi kan seie oss nøgde,
Andreas Trudde vi trengte minst 7 poeng før denne kampen. No er eg ned i at eg trur vi treng 4. Dette var ein kamp eg var sikker på WH ville ta, Ikkje at eg trur vi klarar 4 poeng heller.
Knut Om vi nå bare kunne ha hatt litt tur for en gangs skyld i morgen - vi scorer på en motstandertabbe, et billig straffespark, en utvisning - jeg tar hva som helst 😃
presley cjmozart Jeg vil at skal Arsenal vinne den kampen.Vi trenger de full motiverte mot West Ham neste uke.
ManagerBill No skal WH ha Artebuda neste helg, So no er det faktisk helt opp til Spurs selv om dei er interessert i Premie League sesong 26/27,, Viss ikke får en starte med å heie på djerv 1919🤣
presley Der fikk vi den hjelpen vi ønsket oss, nå må vi gjøre jobben borte mot Villa. West Ham sin neste kamp er Arsenal og så har de borte mot Newcastle.Det er to veldig tøffe kamper.
Schism Presley har et lite poeng der. Samtidig litt skummelt. Tviler på at City går prikkfrie gjennom de siste kampene. Den vanskeligste kampen Arsenal har igjen blir nok WH nå. Knuser de Fulham kan de til og med risikere å slå City på målforskjell.