Schism Like greit at vi ikke kjøpte. Selv om han ikke «egentlig» er så talentløs som han nå fremstår. Napoli neste?
Schism Enig. Og elsker hvordan Haaland stort sett bare bryter mer når andre bryter på han. Hjelpe meg som jeg savner den slags mentalitet blant våre. Vertonghen og co hadde det samme tankesettet.
ManagerBill Calum McFarlane tar over Chelsea, no starter poengjakta for å komme på topp 5,, med en trener som kan snu skuta,,,
Schism Unik type som har klart å gjøre linjene mellom det å være trener, David Brent, LinkedIn og AI utydelige i en og samme person. Er dette ekte? Er dette et humoristisk innslag? Hvor på LinkedIn har jeg sett dette før?
Krancjar haha. Morsom karakter vertfall. Pinacle av en «moderne» leder. Svelgt ei sjølvhjelpsbok, og snakker i ord som han ikkje heeeilt skjønna. På ei anna (kanskje litt lik) side. Hadde vør kult å sjå ka Ange kunne gjort med det Chelsea-laget. Den troppen er jo nesten lagd for ham
Schism Retorisk vil det være et rimelig langt sprang fra Rosenior til Ange 😂 95% av tiden er Ange veldig god og ganske “no bullshit”. Jeg tror Chelsea kan finne mange veldig mye bedre enn Ange så håper de går for han.
ManagerBill Sunderland vinner i aften, og Spurs seier er vi 2p bak Forest,,,for en helg dette skal bli,,,