Madball Schism den missen der var grov. Tenkte på det da jeg så kampen at i gamle dager hadde jeg mistenkt den der for kampfiksing
Schism Madball Så ikke kampen, men man kan jo forstå at man tenker tanken med den dømmingen og den sjansen. Totalen ser fryktelig merkelig ut - uten at jeg som naiv nordmann (eller person med norsk pass som kanskje er den mer riktige måten å si det på i 2026) tror det var kampfiksing.
Madball Hva skjer med Aston villa? Ønsker de ikke å vinne ligaen. De hadde vel leda om de slo lagene under streken også...
Schism Du tar feil. Kun Tottenham som ikke vinner «enkle» kamper når man må. Alle andre gjør det alltid.
Schism Burnley går uansett tom for kamper. Kun 30 poeng igjen for de å ta. Å ta 10 poeng på 10 kamper blir normalt ekstremt tungt der i gården. Så vi trenger kun et par poeng for å mer eller mindre garantert holde de bak.
Madball Sjokkerende hvor dårlig flere av de andre PL lagene er om dagen. Både Wolves og Liverpool ser ut som om de begge prøver å tape. Og allikevel er vi vel PLs dårligste lag i 2026
Kungreke rihno Ender vel med at de klarer seg. Siste runde, de berger plassen med et nødskrik på bekostning av late Tottenhamspillere.