Madball Kort vei fra helvete til himmel også ja. Kunne/burde fått straffe imot arse men så ender de med 3 poeng
Madball Går jo ikke godt for Ange dette. Sier kanskje noe at de beste kampene han leverte for oss var de første. At fundamentet som lå der utrulig nok var bedre en det han forsøkte å bygge opp.
Kungreke Madball Viser vel hvor ute av sitt rette element han er i PL. Bør vel prise seg lykkelig at han møtte Bodø i deres off season periode.
Schism For tidlig å si enda hvordan det går med Ange i Nottingham. Måten det gikk hos oss er jo litt oppned av hans karriere generelt.
Kungreke Verste starten noen manager har hatt i forest på 100 år. Rett etter verste avslutningen i Tottenham på ca like lenge. Men joda, early days. Blir sikkert bra dette 🙃
Knut Jeg synes jo Ange er et friskt pust i PL personlighetsmessig og jeg liker fyren. Dog så må han, uavhengig av om man liker ham eller ikke, antakelig levere noen seiere snart - ellers er jeg på hans vegne redd for at Marinakis tar grep.
Madball Knut det kan vi nok regne som helt sikkert. Er enig at han er en kul karakter så jeg håper han lykkes med å snu det de er inni nå.