OysteinS Jeg trur nok markeds-/PR verdien var prisdriveren her fremfor "spillerverdien" og som nevnt over er saudipriser så hinsides at bør holdes utenfor.
ManagerBill Dersom Marc Guehi (25) forlater Crystal Palace i sommer, er det Liverpool som er favoritt til å sikre seg midtstopperen, ifølge Telegraph. Lpool,,må forsterke gikk på en smell idg,,Det va ikke nok å brenne av 100 talls mill,på laget 😂
Dougie City solgt McAtee til Forest. Fabrizio melder at de vurderer Rodrygo dersom de får kjippa Savinho til oss også 🥲
Andreas Er vel lov å håpe at Liverpool går på en smell på at dei har handla inn for mange nye. Taktikken med å kjøpe mange spelarar har vel både vi og Chelsea vist at funkar dårleg.
Andreas Dette handlar selvfølgeleg ikkje om dei andre laga i PL. Men fann ingen Generell Fotballdiskusjon tråd nokon stad: https://www.nrk.no/trondelag/rosenborg-far-50.000-euro-i-bot-etter-bluss-og-royk-i-kamp-mot-hammarby-1.17526445 Synst dette virker veldig urettferdig. Eg hatar ikkje at Rosenborg får bøter. Men eg synst kanskje at dette er ganske hardt, samanlikna med det som ofte foregår ustraffa i liknande situasjonar blant enkelte andre lag rundtom i Europa. Synst personleg pyro er gøy, innefor rimelighetens grenser. Så mulig min oppfatning ikkje er kjempeobjektiv.
Cuti CWaddle Lagene som spiller på plastikk har som regel ikke så mange tilskuere så det er sjeldent et problem😅
mka07 Skjønner at andre synes det, men jeg personlig har aldri «skjønt» hva som gjør det så fantastisk. Men at andre synes det har jeg jo skjønt. Men for meg personlig så skaper det bare støy og bidrar til nada. Setter mere pris på fantastiske tifoer.
Dougie mka07 Fair det. Og seff smak og behag. Selv synes jeg det har gått litt «inflasjon» i blussing - spesielt i Norge. Men til de store anledningene, når det gjøres skikkelig, gir det en helt elektrisl atmosfære. Husker Oslo-derbyet på Intility fjor da Lyn gikk opp i 1-0 omtrent i det kampen starta. Så bare noen spillere juble gjennom tåkehavet, men faen så magisk!
Knut Det var veldig kult med all den blå og hvite røyken da bussen nærmet seg stadion på paraden i N17 i slutten av mai ihvertfall 😃
Andreas Dei kjem nok sikkert til å vinne ligaen. Bruke mykje pengar er det einaste man treng å gjære for å vinne ligaen har eg høyrt.