ManagerBill Eddie Inn: João Pedro, Brighton til Chelsea, €58,2 mill. Liam Delap, Ipswich, €35,5 mill. Estêvão, Palmeiras, €34 mill. Dario Essugo, Sporting, €22,2 mill. Mamadou Sarr, Strasbourg, €13 mill Kendy Paez, Independiente, €10 mill.
ManagerBill Bashir Humphreys, Burnley, €14 mill. Kepa Arrizabalaga, Arsenal, €5,82 mill. Marcus Bettinelli, Man. City, ukjent sum Teddy Sharman-Lowe, Bolton, lån Ut...
ManagerBill Jamie Gittens (20) forlater Borussia Dortmund og fortsetter karrieren i Premier League-klubben Chelsea. London-klubben bekrefter signeringen i sine mediekanaler. Ifølge rapporter skal Gittens ha signert en kontrakt til sommeren 2032.
ManagerBill 55mill £,,,,,Steik innihelvete kor Brua folket shopper,ejo fan ikke halveis i Juli en gang 🙄
Atrix ManagerBill Chelsea ødelegger spillere. Det har vi sett gang på gang. Og spillerne lar seg lure, delvis også pga pengene de vet de får Skjønner ikke at de kommer unna med dette. Enkelte spillere må jo tro de er enda bedre enn de faktisk er. Jeg er rimelig sikker på at enten Delap eller Pedro kommer til å floppe og blir solgt i løpet av ett år.
Schism Liker Elanga, men hjelpe meg for en pris. Jeg skal ikke garantere at Kudus blir bedre. Elanga er bedre på noen områder som feks pasningskvalitet og beslutninger, men Kudus har utvilsomt et mer spennende register. Så tror jeg det legger lista litt for hva man må betale.
Dougie Helt sinnsyk klubbdrift. Forest, som kan finne minst ti spillere på nivået til Elanga til 1/3 av prisen, ler hele veien til banken
ManagerBill Steik ta fan....CP kasta på ræva ut av Euroliga og må spille ECL til høsten....mye cash tap dr i gården....🙄
presley Utrolig surt for Palace, stakkar klubb og supportere.Kastet ut av EL pga eieren er involvert to klubber. Tenker også på spillerene, hva tenker de? Hvem vil være der nå, alle spillere vil være med i de store turneringene.For Palace måtte EL vært veldig stort og fult fortjent at de kom seg dit.Bare å bli kastet ut før det i hele tatt har startet.
presley Leser at Arsenal nærmer seg kjøp av Madueke fra Chelsea.Litt av pris på han, har lest at Arsenal må betale nærmere 600 mill for han.En høyre ving til den prisen, når de allerede har Saka der.Skal de selge Saka??? Chelsea som betaler 700 mill for Gittens.Vet svært lite om han, men han verdt prisen? Han er vel kun 20 år.Er han så stort talentent? Synes prisene over all sunn fornuft.En god/ok sesong og prisen skyter til himmels.
ManagerBill Cuti Reglene er krystalklare på dette,kun 1 eier i Euro kamper,,,Lyon, kunne han td selt seg ut av...,,,dette gjelder over hele fjøla,,,
Dougie ManagerBill Altså når Red Bull Salzburg og RB Leipzig kan havne i samme gruppe i Europaligaen, er ikke reglene krystallklare.
cjmozart Tja, Krystalklare er de ikke. Er alt for mange måter å unngå dette på ved bruk av underselskaper og eierfond. Personlig tenker jeg at reglene burde være mye strengere og klarere. Ikke noe %-sats og er du medeier (i et firma, invsteringsfond, moderselskap, etc), så er du per fakto eier. Nå er det slik at flinke eiere enkelt unngår straffene.
OysteinS cjmozart Nå er det slik at flinke eiere enkelt unngår straffene. Eller de har ubegrenset tilgang på de "beste" advokatene 😉
Andreas cjmozart Har du nokre dømer på eigarar som unngår problemet? Eg kjem ikkje på nokon som har samme eigarar i td CL.
ManagerBill UEFA har gitt den tyske klubben RB Leipzig tillatelse til å spille i mesterligaen etter at klubbeier Red Bull har avsluttet eierskapet i østerrikske Salzburg.Dette va i 2017.....
Dougie ManagerBill Dette var vel kun overfladiske strukturelle endringer, og et spill for galleriet, som Uefa gikk på. Absolutt alle vet at begge klubbene fortsatt styres og eies av Red Bull.