Premier League - de andre laga
Men city er et godt eksempel på hvordan et lag kan "forsvare" seg ved å spille fotball. Og hvor sårbart det blir når ikke angrepsspillet sitter, selv om det kommer mål innimellom
Mulig Pep tenker at det er fint om dei kan rykke ned i Championship ein tur, for å få bygge litt fra botnen.
Chelsea slipper inn etter kategori "personlig feil" det er 10. Målet de slipper inn på det denne sesongen. Allikevel ligger de høyt oppe
Vi kan takke Chelsea i dag. Gjorde jobben mot West Ham for oss.
Ja vi holder 14 plassen på målforskjell
- Redigert
Drømmestart i Newcastle not, VAR
Trudde eg skulle like at dommar må forklare VAR. Eg kjenner eg hatar det. Hadde vore enklare å skrive på tavla? Spelar nr14, offside. ?
Herlig klovneri av Ars
Hadde gladleg tatt ein av dei 2 sentrale på midtbana til Newcastle.
Newcastle er vel i utgangspunktet en bedre motstander enn arse så hvis vi bare greier å få et resultat imorgen så er det muligheter..
Plymouth Argyle
Spurs < Liverpool < Plymouth Argyle
Er veldig imponert over hvordan Bournemouth gjør det i PL med hensyn til alle sine skader, bl.a sine to førstevalg i angrep, Unal og Evanilson.
I tillegg er Marcos Senesi, Julian Araujo, Adam Smith, Alex Scott, Luis Sinisterra og Julio Soler. Usikker på viktigheten av hver enkelt av disse og lengden på skadene, men uansett imponerende
- Redigert
Årets store positive overraskelse Bmouth, uten tvil. Vært både gode og hatt marginer på sin side. Selv om verken skadeproblemene eller kampprogrammet er i nærheten av det vi har slitt med.
Tja, laget deres er ikke noe dårligere en det vi har sent på banen i det siste