Kjerne til mye diskusjon de siste mndene her inne det der. Jeg mener bestemt vi har god nok bredde, men vi mangler som du sier kvalitet på helt ypperste nivå. Ingen av våre er i nærheten til å nå opp blant de beste i sin posisjon i PL. Vicario er muligens nærmest, men det handler vel så mye om at ingen keepere skiller seg like klart ut som før.
Alltid vanskelig å spå hvem som tar det steget. Modric slo ikke igjennom skikkelig i Zagreb før sesongen han fylte 20.
Hvem av Bergvall, Moore, Gray og Vuskovic som har størst sjanse vet jeg ikke. VDV kunne blitt en verdensklassestopper, men det går ikke med hans helse nå. Litt samme med Udogie. To ødelagte sesonger i den alderen betyr i praksis at det ikke skjer. De kan bli gode fortsatt selvsagt, men tvilsomt i det ypperste sjiktet. Sarr har for mange graverende svakheter, men han kan også bli fryktelig god - bare ikke blant PLs beste. Odobert kjenner jeg ikke nok til å si. Kanskje kan Kulusevski ta steget, men tviler på at han blir Palmer-god noen gang.
Tror få klubber har like mange og gode talenter/unge gode som oss nå. Så blir spennende.