Madball Litt krevende å se to kamper samtidig som en prøver å se sjakken mens en krangler litt på Spursforumet. Og på toppen av det hele er jeg ikke særlig smart
Madball Skal se Liverpool-manure, håper hjemmelaget får seg en skrell før kampen mot oss. De vil ikke stillle samme lag men
Andreas Madball Etter første 45 så må eg sei at Utd ser mykje skarpare ut enn på lenge og/eller Liverpool ser ikkje serleg påskrudde ut. Pool har nokre store sjansar. Men har vore ein ganske åpen kamp. Kunne fort vore nokre mål her. Tidvis artig kamp så langt.
Madball Andreas ja manure imponerer faktisk. Vet ikke om Amorim har justert eller om de bare spiller bedre.
Andreas Madball Uten å være bombastisk så tenker eg dette må være Amorim. Dei har veldig god struktur i denne kampen så langt. Men Liverpool ser ikkje bra ut. Den bakre linja på Højlund sin sjanse er jo nestem som å sjå vår.
Madball Andreas ja jeg synes det ser ut som han har justert de litt. De er veldig aggressive og strukturerte ihvertfall
Eddie United bakover de første 15 min var hawaii. Bare å slå lange baller over forsvaret så er man gjennom.
Andreas Godt å sjå at Liverpool endelig får dommer med seg. Dei har jo troos alt hatt det vodt i mange år med dommarar som bryter menneskerettighetane deira. Snakkar da om det frisparket/gule kortet, og ikkje straffa. Den var jo heilt grei.
Andreas Madball Da er eg og du ganske enige om korleis det burde være. Men om reglane tilseier det veit eg ikkje.
Andreas I min bok, når man ikkje går etter ball, berre mann, med skulder mot ansikt, så kan man gjerne gi rødt. Kun meint for å sabotere og/eller gjære så motstander får ein trøkk.
Andreas No må dommer ta affære igjen. Liverpool må jo selvfølgeleg få vinne denne kampen. Tenker ei straffe hadde passa bra.