Madball OysteinS Håper det holder inn. Men uansett gøy synes jeg ,at så mange kamper i PL er jevne. Var snakk om Mitoma ifb at Son igjen blei kåra til årets beste asiatiske spiller. Uavhengig av Son synes jeg Mitoma er fantastisk underholdende og god.
CWaddle Stolt av og glad for at Norge er involvert i at Arse mangler en fyr med en type evner i dag. En kreativ fyr 🙄
Madball At Liverpool går fullføre med 11 mann er en gåte for meg. Macallister burde ihvertfall hatt 3 gule i første omgang
Andreas Madball Var veldig spesiellt. På en måte blei eg forbanna for at dommer lot det der passere. MEn på andre sida så er litt av den "gutsen" og duellkrafta Liverpool viste i andre omgang det eg ofte saknar hos oss.
rihno Kort vei mellom himmel og helvete. Tror vi skal være forberedt på en tur i skjærsilden i år. Men det kan bli veldig bra hvis vi får litt og vinner noen kamper på rad.
Madball Overtiden i Fulham-Brentford igår var rimelig spesiell. Hvis noen Fulham fans gikk til full tid igår tipper jeg de angrer lenge.
Knut Det var godt Villa sparte seg til CL-kampen sin - siden enkelte Villa-supportere mente den var viktigere enn kampen mot oss 😁
OysteinS Knut det stemmer nok, vi vinner jo bare mot lag som stiller med b-lag eller juniorer har jeg lest "et sted"...
Andreas OysteinS spesiellt seieren mot City. da stillte jo City berre med "unge spelarar". At dei hadde høgare gjennomsnittsalder enn våre speler ingen rolle. Dei var fortsatt yngre,