Chelsea snublet 👍🏼 Men er vel for mange poeng opp til at det er til veldig hjelp for oss kanskje..

Chelsea mister 9 poeng hvis de må i administrasjon. Sanssynligheten er liten, men er verd å merke seg.

Om vi presterer bra ut sesongen ser det ut som ars mest sannsynlig blir den store nøtta. NLD helt på tampen av sesongen kan fort bli en for «historiebøkene»

Er det satt noen ny dato for NLD?

Nei, men leste det ville bli siste, eller nest siste, uka.

Ah, kult. Lenge siden jeg har vært over - men da må jeg prøve å få det til! Synd å la sesongbiletten forbli ubrukt en hel sesong 😅

Jeg tror Chelsea er for langt foran, men kan jo bli interessant hvis salget ikke skjer raskt og spillere begynner å tenke mer på hvor de skal dra til sommeren?

Taper de en eller to til kjapt kan det bli ganske tøft mentalt. At man får følelsen av å tape noe de ikke burde ha tapt.

Rekkevidden til Pickford ass.. overrasket hvis ikke han bruker sånn ta--på-sokkene-hjelpemiddel svigerfaren min fikk etter han opererte inn et stålbur rundt ryggsøylen for å stive av. Greit at det er et glimrende plassert frispark av Cresswell men måten han hiver seg på...

Jeg så ikke Chelsea-kampen, og man skal uansett ikke legge for mye i å tape mot RM, men blir utrolig spennende å se hvordan deres kamp borte mot Southampton nå vil gå. Blir det tap der så kan jeg ikke se annet enn at Chelsea kan ryke ut av topp 4. Jeg synes Chelsea er det tredje beste laget i PL, men forskjellen mellom de og lag som oss, Arsenal, United osv. er ikke veldig stor. Mye større gap fra Chelsea opp til de to beste.

Kjenner jeg liker tanken ved at Chelsea kanskje settes 20-30 år tilbake i tid, helt uten skitne rubler som gir de tilgang til all verdens spillere.

Jeg har ingenting i mot Chelsea som en "normal" klubb. Hadde forsåvidt vært perfekt hvis de hadde havnet utenfor CL nå og måtte ha startet på "nytt" og bygge seg opp som en normal klubb.

OysteinS

Helt enig. Og vi må ikke glemme Newcastle. Det er vel, bokstavelig fortalt, den klubben med de styggeste "blod-pengene" av dem alle. I alle fall pre-Ukraina krigen.

Ikke lengre i Premier League, men herrejesus for et mål av Payet

Ginola14 Leser i VG nå at det har dukket opp nye dokumenter i FFP saken mot shitty, spennende å se hva som skjer videre, også med Newcastle, sikkert samme opplegget der.

Skal kanskje ikke bruke mye tid på å rangere, men for meg opplagt at MBS er et større problem enn Roman. Roman er en del av et større system, men usikker på hvor mye skyld han har i feks Putins atferd osv. Hva gjelder fotballens verden burde ingen av de eie klubber.

At City, PSG osv jukser er helt opplagt. Bare se på omsetningen til City under Covid. Så er det usikkert hvor interesserte man er i å ta det. Bare å se på det som nå skjer angående VM. Men man må jo få lov til å håpe. Seriøse tidsskrifter som nå har tatt tak og tyskere har en liten historie i å forfølge denne type ting (Der Spiegel).