Nottingham Forest VS Tottenham Hotspur

Turnering: Ligacupen
Når: 9. november 2022 kl 20:45
Stadion: City Ground
Dommer: Peter Bankes
TV: Viasport3, Viaplay

Forventet lagoppstilling:
Forster
Doherty Sanchez Lenglet Davies Sessegnon
Bissouma Skipp Højbjerg
Lucas Kane

Innbyttere: Lloris, Dier, Bentancur, Spence, Perisic, Kulusevski, Tanganga, Richarlison, Gil
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Awoniyi
Forventet resultat: 1-2 (Kane)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Hadde vært artig om Gil og Spence fikk sjansen. Samtidig har vi sett tidligere år (spesielt under JM) hvor dårlig vi har spilt når for mange som ikke starter regelmessig spiller i cupene. Så man kan vel ikke overdrive utskiftningene heller...

Richarlison er visstnok tilbake i trening og potensielt klar for benken. Deki håper jeg vi "sparer" i den forstand at han kan spille en stor rolle på lørdag.

Her håper jeg virkelig vi sender utpå "b-laget". Hadde jeg fått bestemt, ville ingen som er tiltenkt start lørdag starte denne. Om noen av "kanonene" våres får 20-30 min i 2. omg, greit nok. Det er så synlig i intensiteten på spillerne våres om de får de ekstra dagene hvile.

Knut
    Samtidig greit om Deki får 30-45 min så han er enda skarpere til lørdag.

Interessant at man fortsetter med Perisic på topp. Davies hviles, men ikke Dier. Davies er visst ikke på benken engang.

Spence og Gil må bare komme seg vekk.

Jeg må si jeg er litt uenig i prioriteringen her. Hadde håpet på 100% freshe bein lørdag og 3 sikre poeng. (mulig jeg er litt ekstra subjektiv, da jeg skal hilse på nye stadion for første gang lørdag 😉)

Hvor er Tanganga, Sarr, Gil og Spence?
    Dette blir bare for dumt. Ligacupen er det siste vi skal tenke på med tanke på den forferdelige rekka vi har i PL for tiden.

Er enig i at man ikke skal dytte alle innpå samtidig. Men minst en av de du nevner burde ha startet

Litt spesielt. Giil burde ihvertfall fått spilletid all den tid Conte faktisk bruker ham litt på slutten av kamper

Bare se på hvilke spillere Arse, City, Pool, Spammers osv stiller med i kveld. Hvis man ikke skal bruke unggutter og reserver i tidlige runder i ligacupen er det knapt noe poeng å ha mer enn 15-16 spillere.

Mistenker at det ligger litt politikk i dette laguttaket fra Contes side.

Ja, Conte virker dessverre å være litt for sta noen ganger. Spence har jo på mange måter blitt en slags levende advarsel til eventuelle unge spillere vi ønsker å kjøpe i fremtiden.

Cuti Conte kalte vel ham "an investment from the club's side" elns før sesongen, så han akkurat ham var han tydelig på at ikke var hans signering.

Lurt å gå til Tottenham, de er så flinke til å la de unge talentene få sjansen🤪
      Ikke bare Conte dette altså.
      Synes vi som klubb, og da våre tidligere managere, har vært dårlig på dette.

Enda godt vi ikke spiller med andre laget, da hadde vi ligget under med 4.😂

Når man ser på backene våre er det ganske utrolig at Forest kjøpte Renan Lodi fra Atletico Madrid i sommer.

Herre min hatt så mange feil Dier gjør

• Knut svarte på dette.