Kungreke Skal ikke si at du tar feil - det var jo et par spillere som åpenbart var på ønskelista vår i sommervinduet, men som vi ikke fikk. Men de tilfellene jeg tenker på så handlet det såvidt jeg skjønte ikke om penger, men om andre faktorer utenfor klubbens påvirkningsevne.
Når det kommer til floppene våre, jeg antar du sikter spesielt til Lo Celso og Ndombele, så er jeg enig med deg. Det er nok et håp om at vi skal begrense tapene våre noe på dem - det vil si kremmeraktivitet i god Levy-ånd. Litt usikker på i hvilken grad dette har påvirket mulighetene våre til å hente nye spillere dog, det var vel ganske tidlig klart at ingen av dem var i planene til Conte?
Og jeg tror heller ikke Levy hadde vært dum nok til å instruere Conte til å spille dette radarparet på tross av dette. Det hadde vært oppskriften på å få ham til å slutte på rekordtid. Det kan jo ha påvirket fleksibiliteten vår når det kommer til lønninger, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva/hvem som glapp pga lønn heller.