Ikke så lett det der. Jeg er veldig for at enkeltpersoner bryr seg om hvordan firma, land osv oppfører seg. Selv handler jeg aldri noe fra Google (bevisst i alle fall). Derimot mer usikker på hvor strenge firma og lignende bør være med hverandre. Blitt en trend nå med uendelig virtue signalling som jeg ikke er sikker på er løsningen. Hvor skal grensen gå? Saudi Arabia og AIA er opplagt ikke det samme. Ei heller slik at jeg mener man kategorisk bare skal boikotte ting man ikke liker. Og der er verden knapt spesielt konsistent heller. Nord-Korea har drept sin egen befolkning i årtier, men står helt fritt til å spille VM hvis de klarer å kvalifisere seg. Russland får ikke lov. Jeg har ikke noe svar på hva som riktig (antar det blir litt som å diskutere abort - de fleste i Norge mener det er akseptabelt før et gitt tidspunkt - på samme måte som man aksepterer noe «grums», men ikke for mye fra sponsorer, eiere osv), men jeg er ikke imponert over hvordan man de siste 10 årene skal kansellere alt mulig.