Olympique de Marseille VS Tottenham Hotspur

Turnering: Champions League
Stadion: Orange Vélodrome
Når: 1. november 2022 kl 21:00
Dommer: ?
TV: TV2 Play

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Doherty Romero Dier Davies Perisic
Bentancur Skipp Højbjerg
Kane Son

Innbyttere: Forster, Lenglet, Emerson, Spence, Sessegnon, Gil, Tanganga, Moura
Skadet: Richarlison, Kulusevski
Suspendert: Ingen

Motspiller å se opp for: Sanchez
Forventet resultat: 1-1 (Kane)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Tror ikke Skipp spilte seg inn i startelleveren på lørdag, dessverre. Virket rusten og ikke like energisk som vi vet han kan være.
Tror det blir Lucas eller Bissouma...

Hjemmestadion til Marseille er visstnok en heksegryte av dimensjoner, blir ikke lett å komme dit for å "briljere" (i den grad vi er i stand til noe slikt) tror jeg.

Er det lov å håpe på 3-4-3 og Gil inn for skipp, og ellers laget over?

Knut Nå måtte de spille uten tilskuere sist kamp i CL og med noen begrensninger mot oss også. Så det blir heldigvis ikke så ille som det bruker å være.

Cuti Ja stemmer, når du sier det leste jeg dette for en tid tilbake selv.

Knut

Vært der. Helt ufattelig trykk bak det ene målet. Kanskje den beste fansen jeg har opplevd slik sett.

Hadde vært fint om vi kunne score først denne gangen. Har vel fått mål imot i førsteomgang 5 kamper på rad hvis jeg husker riktig. Gir ikke akkurat flyt og selvtillit det

Fortsetter vi å gi bort enkle mål slik vi har gjort i det siste, så taper vi denne. Tror det blir en tett kamp med få mål.

Håper i likhet med andre her at Gil kommer inn i 3-4-3. Gil har ikke vært fryktelig god, men noe annet enn det litt gråe oppsettet vi har sett mye av i år.

Midtbanen (som jeg selv trodde skulle være den mest åpne lagdelen denne sesongen) virker nå å være den mest sementerte. Højbjerg og Bentancur fort de to heiteste kandidatene til årets spiller så langt? Lloris var med før han havna på flaska igjen.

Wow, dette er en utrolig viktig kamp.Vi må gå videre, det betyr så utrolig mye for klubben.Går vi videre så kan det være med vippe spillere til oss i Januar.Mulig det kan være det som gjør at en spiller velger oss.

Det blir en heksegryte og det forventer jeg spillerene er forberedt på.Conte får ikke være med, heller ikke med i garderoben før kampen, der er selvsagt et tap.Da forventer jeg at lederene våre stiller opp (Lloris, Dier, Højbjerg & kane).De må stå frem og å drive laget fremover.Det de spillerene de andre vil se etter.

Vi trenger kun uavgjort for å videre, det er stor fordel.Marseille må vinne får gå videre, en ulempe for dem.
        Er spent på hvor mye energi spillerene våre har, hvor mye saft det er igjen i beina.Vi kan ikke spare på noe her.
        Her går nok Conte for 3-5-2.
        Lloris
        Romero-Dier-Davies
        Doherty-Bentacur-Højbjerg-Skipp-Perisic
        Son-Kane

Håper virkelig ikke vi prøver "å safe" dette inn til uavgjort... da kan en banne på at vi taper til slutt.

Har trua!
        Marseille MÅ vinne for å gå videre, tror det kan passe oss bra. Kanskje Son spesielt 🙏

Klarer vi å starte kampen med å motstå press/holde høyt press så går dette veien. Faller vi bakpå som vi har hatt en tendens til å gjøre i 1. omganger den siste tiden er jeg mer usikker. Får vi et mål imot kan det bli veldig vanskelig. Vi klarte å putte tre mot etablert forsvar mot Bournemouth, men tviler på at vi klare å gjenskape det mot Marseille.
        Vil bety en del for sesongen å gå videre.

Hørt at Romero ikke blir klar til kampen, det er dårlig nytt.Jeg vil for all del ikke han Sanchez her, dette blir altfor tøff kamp for han.Det trykket som kommer til være under kampen takler ikke Sanchez.
        Jeg tar heller Lenglet eller Davies på høyreside.

presley
          Blir garantert Sanchez, Dier, Lenglet der bak. Bra nok i massevis 😉

Spillerne visstnok holdt våken i natt av fyrverkeri. Så om det ikke blir full stadion som følge av restriksjoner, så blir det nok god kok likevel.

Davies i stedet for Sanchez, greit nok det vel. Sess og ikke uventet Moura. Så, 343.