Prising virker til å gå litt i bølger også. Klubber omsetter for mer, men ikke så mye mer at man plutselig kan rettferdiggjøre noe av prisingen vi nå ser. Mudryk er nå en ting. Jeg mener Chelsea tar alt for høy risiko, men ingen tvil om at han har noe spesielt - så får man se om det blir Bale eller Taarabt til slutt. Det betyr ikke at man kan slenge rundt med 500M+ NOK for alt mulig.
Folk som Kim og Caicedo går fra å være billige og relativt billig til å bli verdt helt uhorvelig mye penger på kort kort tid. Noen ganger skjer selvsagt den slags, men Tottenham bør hovedsakelig prøve å finne disse før de slår til. Så får man heller spe på med en Richarlison i blant. Dessverre virker vi til å ha tapt våre evner til å finne disse før de slår til. Bissouma, Bentancur og Kulusevski anser jeg som veldig bra, men for de to siste var det mer snakk om å kjøpe to som var «hypet» men som hadde rotet seg litt bort.
Hva gjelder Hincapie er det ei stund siden vi først ble linket. For meg virker det som vi er for sent allerede. Skjønner ikke helt hvorfor vi rotet så lenge med en stopper på venstre side, men mye som tyder på at fokus for lenge var på Bastoni.