Hvis med forventer du mener at vi bør vinne flere enn vi taper - så er jeg enig. Hvis man med "forventer" mener dette er en kamp vi skal vinne 4 av 5 ganger eller noe slikt så skjer ikke det.
Newcastle opplagt i bedre form enn oss. Begynner å bli en stund siden nå, men slik de spilte mot City har vi ikke vært i nærheten av på årevis. Møter vi det Newcastle-laget på søndag så taper vi.
Jeg tror det blir jevnt. Forventer at vi hever oss vs. slik vi spilte mot United, men ikke nok til at vi skal dominere mot Newcastle. Da blir det litt tilfeldig hvem som vinner. Kan kanskje håpe på at siste 30 ved Kulusevski skal gi oss 1-2 målsjanser som fører til at vi vinner 1-0 eller 2-1.
Hva gjelder "prosjektet" så er vi er på ingen måte like langt nede som Arsenal var under Arteta. Det snudde (ser det ut til). Liverpool har tapt seg mer enn oss osv. Samtidig enig i at det føles ut som vi går litt på kanten av stupet - så skjønner jo hvor det kommer i fra. Tror bare at den følelsen er litt mer "dramatisk" blant oss fans enn blant de i klubben - spesielt når det kommer til enkeltkamper. Jeg har på ingen måter den følelsen av negativitet i klubben nå vs. slutten til Pochettino. Så vil den selvsagt komme fort nok hvis resultatene forsvinner og man spiller så dårlig som vi ofte gjør.
Virker som Sporting kanskje har mistet litt form, men skulle vi tape denne - for så ikke å slå Sporting - da har vi plutselig et voldsomt trykk på oss mot Bournemouth. Men så lenge Conte er motivert (hvis han ikke er det så like greit at han forsvinner uansett). Tror jeg vi kommer oss igjennom det også.