mka07 Har ingen problemer med at Kane skal dra til en klubb hvor han kan vinne noe nå, men da skal vi ha igjen det han er verdt. Hva får man egentlig for 60-80 mill pund på dagens marked? Og det er spillere som skal ha lyst til å komme til klubben. Og verdien på å holde på Kane og kvalifisere oss til CL og komme top 4(ingen garanti selvsagt) mot å selge aner jeg ikke men kunne hvert interessant å sett på.
Schism Kan vel tro på den. Personlig tror jeg Kane holder klubben litt på pinebenken - samtidig som han ikke har hintet om at han ønsker å dra. Så får man håpe det blir en forlengelse enten på slutten av vinduet eller tidlig i sesongen - med en utkjøpsklausul (håper selvsagt uten, men realistisk sett må man ha en).
Knut Managementet hans (les broren) gjorde en dårlig figur sist. Så ikke usannsynlig de ønsker å bygge litt "leverage" for denne runden med forhandlinger i den tro at de kommer bedre ut av det. Er jo fort vekk den siste store kontrakten hans. Femdeles veldig glad for at Kane ikke har knyttet til seg noen proff agent...
Kungreke Bygger visst ny villa 3km unna Chelseas treningsanlegg. Er jo litt krise om han går til Chelsea.
John_chef Jeg har hele tiden tenkt at om Maddison kommer inn, så forsvinner Kane. Håper selvfølgelig han blir, men må jo se det økonomiske også. Kan jo hende Levi venter med kontraktsforslag, I håp om en budkrig. Men skjønner at det som er lagt frem til nå er altfor dårlig. Dette kan eksplodere mot slutten av vinduet.
John_chef Når det kommer til hvor Kane bygger en manison, så har det nok mere med at det er et litt mere "snobbete" strøk.
cjmozart Trur kona har mest å si når det gjelder hvor man bygger hus. De har jo snart et helt 7-a-side-lag av unger også
Schism Merkelig. Jeg har hørt at det kun er Levy som byr lavt. Og fordi han gjør det får vi aldri de spillerne vi burde kjøpe.
Kungreke Den overtroiske delen av meg tenker at vi gjerne vinner noe så fort Kane drar og at England vinner noe så fort han ikke spiller landslagsfotball lengre 🙃
Cuti Kane går nok ikke for under 100 uansett. Men kjent metode de aller største klubbene bruker. De vet at spilleren blir utålmodig og begynner å legge press på egen klubb for å få drømmeovergangen. Håper Levy nekter å selge uansett i sommer.
Cuti Schism Forskjell på Bayern og Spurs ift plassering i næringskjeden. Det finnes «mange» klubber på vårt nivå, mens Bayern har kanskje 3-4 på sitt nivå i verden. Blir ikke helt samme dynamikken og den ultimate «drømmen» for potensielle nye spillere dessverre.
OysteinS Cuti nå er det vel ingen grunn til strø om seg med penger fordi man ikke er topp 3-4 i næringskjeden, tvert om er det fornuftig å forvalte sine pund uansett.