Eintracht Frankfurt VS Tottenham Hotspur

Turnering: Champions League
Stadion: Deutsche Bank Park
Når: 4. oktober 2022 kl 21:00
Dommer: Daniele Orsato
TV: TV2 Play

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Emerson Romero Dier Davies Perisic
Bentancur Højbjerg
Richarlison Kane Son

Innbyttere: Forster, Lenglet, Doherty, Spence, Bentancur, Sanchez, Sessegnon, Bissouma, Skipp, Gil
Skadet: Moura, Kulusevski
Suspendert: Ingen

Motspiller å se opp for: Götze
Forventet resultat: 1-1 (Kane)

Klarer vi å snu kjerringa fra sist CL-kamp?

Denne avstemningen er avsluttet.

Frankfurt har tre seire på rad nå. I beste fall en jevn kamp vi vinner slik jeg ser det. Forventer tap. Ikke fordi jeg tror Frankfurt er bedre, men klarer vi å stå imot et lag som spiller med entusiasme på hjemmebane nå? Jeg har mine tvil.

Lover ikke godt det vi så nå i helga eller sist i CL for den sak skyld.

Ny CL kamp, en kamp vi ikke kan tape spør du meg.Tap her og Sporting vinner sin så er vi 3 poeng bak.
Vi må reise oss etter helgens skuffende kamp, skal vi være en klubb som virkelig vil vinne noe så forventer jeg er mye bedre kamp.

Conte må være mer åpen til forandre formasjonen sin når ting ikke fungerer, ble irritert på lørdag når han ikke gjorde noe.Har nevnt det før, men han må bruke den troppen han har mye bedre.Det holder ikke med noen minutter her og der.Vi har faktisk spillere som ikke fått spilletid enda.

Vil se dette laget:
Sanchez-Romero-Lenglet
Spence-Skipp-Bentancur-Bissouma-Sessegnon
Son-Kane

Vil gi midtbanene mer kraft, vi har tapt midtbane for ofte.
Ut med Højbjerg og Dier, gi de en liten pause.Kan sette dem innpå om det skulle være krise.
Spence skal være et stort talent og da må få sjansen.
Skulle gjern tatt med Gill, men han nok veldig rusten mtp han ikke fått spilletid denne sesongen.Lurer på hva han tenker om dagen.Når skal han få sjansen av Conte, skal ikke dette også være et stort talent?

Veldig vanskelig å plukke lag, men hadde under tvil gått for dette:

Lloris
Doherty, Romero, Sanchez, Davies, Perisic
Skipp, Betancur
Richarlison, Kane, Son

Doherty: så lovende ut før skaden, litt annen type enn Emerson, trenger bredde der uten Kulusevski på banen.

Romero: under tvil, må få han igang, samtidig unngå klippekort, syntes det var litt drøyt med 8 kamper for Son

Sanchez: mener å huske han hadde noen av sine beste kamper i midten mellom Alderveireld og Verthongen, inn for å hvile Dier. Alternativt høyre for Romero.

Davies: om tilgjengelig.

Richarlison: Den jeg er mest usikker på, han hadde ikke sin beste kamp sist, men var ikke alene om det. Kanskje Højbjerg inn på midten for han og 352, slik at vi har en angriper i bakhånd? Har jo gjort det greit som innbytter...

Perisic: kunne valgt Sessegnon, men vil ikke skifte ut for mye på en gang, Sessegnon kan komme inn en gang etter pause.

Skipp: inn for å hvile Højbjerg, samt at det er noe som mangler på midten. Hadde satt han inn for Betancur, men Højbjerg spiller MYE. Håper han ikke er for rusten, og vil gjerne få han igang.

Tror absolutt ikke at Frankfurt er et lag å ta lett på og eksperimentere mot, og vi trenger poeng og en opptur, men samtidig må vi prøve å få igang litt flere spillere.

"Bryan Gil is in the squad and he is the first option for our attack because Kulusevski & Moura is out. We are talking about a young player, we wanted to see him on loan to Valencia but for many circumstances the situation has changed. I trust him."

Jeg tror det ikke før jeg får se det 😃

Conte rullerer ikke i dag heller. Samme lag som ble rundspilt i helga.

Godt å se at Conte tester ut litt forskjellig 😄

Helt på trynet hele greia. Går ikke an å spille seg ut av laget tydeligvis. Blir sikkert fin stemning på benken utover sesongen.

Ja dette er skuffende av Conte.Han kjører nok en gang 3-4-3 og starter med samme hver eneste kamp.
Royal er utestengt i de neste 3 PL kampene, men han velger å ikke bruke en annen vingback.Kunne fått verdifulle minutter her i dag.Merkelig spør du meg.Royal har ikke vært så god.

Jeg nevnte før i denn tråden, hva tenker Bissouma, Gill, Spence osv.Angrer de på at de kom til oss?

Akkurat i dag forsvarer jeg Contes valg av Royal. Akkurat som jeg vil gjøre neste onsdag. Det jeg sliter litt mer med er som nevnt før at vi ikke kan prøve oss med Kane og Son/Rich på topp, og en treer på midten, når det ikke finnes offensiv backup.

Seier i dag så har vi initiativet i gruppen. Tap så kan alt skje

Son virker helt ute av det. Får ikke med seg ballen en eneste gang

Synes vi spiller ganske bra. Frankfurt har vel ikke i nærheten og vi skaper en del. Liker at vi presser høyt og får en del brudd på det

Synes vi spiller en god omgang, kunne fort han scoret et par mål.Synd ikke utnytter sjansene vi får, håper det ikke straffer oss til slutt.

Uheldige som ikke leder her. Dette er en kamp vi bør og må vinne.

Føler det blir litt tilfeldig det som skjer fremover, men ikke helt ille dette.