Schism Jeg er overrasket over at noen her inne tror at vi ikke kjøper og henter de spillerne Conte vil ha. Var vel mest på det gamle forumet, men da var gjerne diskusjonen at Conte ikke fikk den støtten han burde få.
Knut Jeg misliker genrelt mennesker som har det som sin førsteprioritet å dekke egen rygg. Og det er nettopp det Conte har drevet med i stor grad.
Cuti Knut Trodde du Conte skulle bli en annen Conte bare han kom til Spurs? Er jo sånn han har oppført seg hele karrieren….
Knut Cuti Tja, jeg lot meg ihvertfall overbevise om at han hadde et litt lenger perspektiv enn de faste 1.5 årene. Antakelig naivt av meg 🫣
cjmozart Ser for meg at Levy sjekker med advokater om han kan komme seg ut av det ekstra året med lønn på grunn av illojialitet eller no slikt.
Cuti Kungreke Regner med knappene på kalkulatoren til Levy begynner å bli tynnslitte nå. Håper han kommer frem til at han har råd til å kvitte seg med verkebyllen 🤣
Cuti Cuti Regner med knappene på kalkulatoren til Levy begynner å bli tynnslitte nå. Håper han kommer frem til at han har råd til å kvitte seg med verkebyllen 🤣 Ser fra tid til annen at noen av innleggene mine står som «deleted». Hva skyldes dette? Edit. Og der forsvant «deleted»…
Schism Mulig det der er noe «trolling» i den forstand at Conte er «head coach» eller noe, men tror ikke det.
Knut CWaddle Merkelige greier. Mason er naturlig, men at Stellini (som jeg trodde var en deal av teamet til Conte) blir fremstår som rart.
Hawk Liker ikke midlertidige sjefer uansett hvem d er.... (eneste måtte vært om HappyHarry ville tatt 2mnd her). Enten har Poch & Nagelsmann takket nei allerede, eller ønsker Levy å finne ut hva som skjer m Paratici før trener/manager avklares på nytt...
Dougie Stellini/Mason har i det minste fått litt erfaring i å lede laget. Så får vi håpe det ikke blir en repeat av Tim, hvor 99% av tiden gikk med til å selge inn seg selv for den permanente jobben.
Schism Dougie Men la oss håpe vi får omtrent like bra resultater! Liker ikke denne løsningen, men la oss håpe det frigir noe energi - og at fokus ikke blir bra og ikke på usikkerheten rundt hvem som skal bli trener.
Kungreke Tror dette blir en helt grei løsning ut sesongen. Så får vi håpe spillerne gidder å gjøre jobbene sine, er ikke lett å vite med Tottenham spillere. Fintfølende gjeng.