Tottenham Hotspur VS Marseille

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Turnering: Champions League
Når: 7. september 2022 kl 21:00
Dommer: ?
TV: TV 2 Sport Premium 2

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Emerson Romero Dier Davies Perisic
Bentancur Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Forster, Lenglet, Doherty, Richarlison, Spence, Bentancur, Sanchez, Sessegnon, Bissouma, Skipp
Skadet: Gil(?), Moura(?)
Suspendert: Ingen

Motspiller å se opp for: Alexis Sanchez
Forventet resultat: 2-1 (Kane, Son)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Ser gjerne Lenglet få sjansen back to back etter den debuten. Bissouma bør også få muligheten til å rette opp det noe slette inntrykket fra West Ham.

Det er så viktig å starte opp med seier. Veldig spent på laget og hvordan vi tenker å spille.
Vi starter ofte rolig, som for å sjekke trekkene til motstander. Jeg blir stressa av å se på det, men det har funket til nå!🥵

Tenker det er helt greit å rullere på 3-5 spillere i denne. Marseille skal vi slå hjemme uansett. Det er til helga storkampen er.

Tviler på at Lenglet har fysisk form nok til å spille to så tette.

Samtidig må vel Dier hvile en kamp snart også. Det kan knapt bli mot City.

Bingo å spå lag i disse dager. Kanskje enklere mot City da man i den kampen forventer «toppa» lag. Den eneste som vel kanskje har spilt seg inn i så måte er vel Richarlison. Så har ikke Kulusevski spilt seg ut og jeg tviler på at Son blir benket mot City. Er nok da større sjanse for at han ikke starter mot Marseille vil jeg tro.

Kunne jo starta med Kane på benken. Han er jo sikker starter til helgen, så kanskje man unngår en skade.
Richarlison på topp, med Son og Kulusevski bak.
Tror ikke det skjer, men fin måte å få litt selvtillit på dem andre.

Kane starter garantert. Der har nok ikke Conte noe han skulle ha sagt.

Kane er nok untouchable ja - ihvertfall så lenge han ikke har signert ny kontrakt og vi er i en VM-sesong 😅

Nja. Å bli hvilt er ikke det samme som benket. Så ble nok Kane tatt av mot Fulham for å spare han litt med tanke på denne.

Så vant Marseille igjen i helga. Får håpe den lille ekstra reisingen har hatt og får gir litt utslag. Alltid vanskelig å møte lag i form (antar Marseille har litt form med de resultatene). Bare å se på lag som Bodø - når man først er i riktig flyt.

Håper uansett på flere bytter i pausa eller på 60 min. Dette må være en kamp hvor vi kan bytte inn spiller No 13, 14 og 15 uten at det har for mye å si. Bytt begge vingbacker til pause og spar gjerne noen av de andre gjennom tidlige bytter også.

Tror det vil være en evig "frustrasjon" med Conte - at han vil fortsette å bytte sent.

Spennende laguttak i kveld og potensiale for flere «overraskelser» tror jeg. Jeg gjetter på følgende lag:

Lloris
    Romero - dier - lenglet
    Doherty - bissouma - Højbjerg - perisic
    Deki - Kane - Richy

Lenglet, Richarlison og Perisic starter. Ellers ingen overraskelser såvidt jeg kan se!

Grusom start. Ingenting som sitter.

Det er jeg ikke enig i. Dårlig start, men ikke grusom. Slipper ikke til noe og slik Marseille spiller bør det være store muligheter for å plutselig få en gigantisk sjanse.

Så har vi mye å gå på i denne sesongen hva gjelder å spille bedre mot etablert forsvar. Denne kampen så langt er ikke noe unntak. Selv om Marseille aldri kan holde et slikt trykk defensivt i 90 min.

Marseille spiller med bra entusiasme som seg hør og bør i første CL-kamp for sesongen. Vi derimot - vet ikke helt hva vi driver med.