Helt sikker på at det vil skje utover, men er nok enklere å gjøre når Son ikke «suger» og Lucas ikke er skadet.
PL: Tottenham (3) - Fulham (8) 3/9 2022 kl. 16:00
- Redigert
Det later til at alle spillere utenom Gil og Moura er tilgjengelige (ref skader). Stuart Attwell blir dommer.
Har tro på grei seier i dag. Finnes ikke enkle kamper i denne ligaen, men vi skal være bedre enn Fulham. Optimalt om vi dreper kampen etter 60 og kan rotere og hvile.
Om vi fortsetter å spille like dårlig som vi egentlig har gjort hele sesongen går vi på et tap mot antatt dårligere motstand veldig snart er jeg redd.
Enig. Dvs alle lag nesten uansett form går på noen smeller, men vi lever utvilsomt ekstra farlig om dagen.
Det som er litt skremmende er at vi ikke viser noe særlig fremgang spillemessig heller. Vi har vært OK i alle kampene, men ikke bedre.
Så er det gjerne slik at det plutselig løsner litt i starten av sesongen. Liverpool et godt eksempel der (selv om de nok møtte Bournemouth på et veldig gunstig tidspunkt).
Jeg har sett et par av Fulham-kampene i år og de henger som sagt alltid med. Arsenal hadde tur på slutten - så havner vi bakpå som de gjorde blir det veldig vanskelig (ikke umulig, men veldig vanskelig).
Fulham er ikke noe dårlig lag, ligger på fin 8 plass og kun et tap.Kan fort bli en tøff kamp dette her.
Vi trenger 3 poeng her for å henge med.Har ikke sett de to siste kampene, men slik jeg forstår så sitter ikke spillet helt enda.Vi trenger å få i gang det gode spillet vårt, det vi hadde på slutten av sist sesong.
Nå synes jeg også at Conte må rotere på spillerene mer, han fått en stor stall og da må bruke den.Det er mange kamper fremover nå.
Vil ha dette laget:
Lloris
Sanchez-Dier-Davies
Docherty-Bentacour-Bissouma-Sessegnon
Kulusevski-Kane-Richarlison
Ut med Son, er ikke helt i form.Normalt får han spille helt til han kommer i form, men når han vi en stor stall og vi kan ikke la spille hele tiden.Han hadde nok scoret mot WH hadde det ikke vært for selvmålet (Kehrer).
Sessegnon kommer inn, vi trenger farten hans i dag.Forsto at Bissouma ikke var all verden mot WH, men vil gi han sjansen fra start her.
Frister veldig å starte med Skipp, men tror det er bedre å sette han innpå i andre omgang.
Inn med Docherty, Royal har vært ok, men det er det med rotasjon da.
Usikker på om Romero er frisk nok til starte.Starter han, så kan jeg gi Lenglet sjansen fra start også.
Schism enig. Samtidig viste vi en herlig ro med soton etter at vi kom under og bare fortsatte å kverne på. Vår klart beste kamp i år, og soton har vist at de ikke er elendige i ettertid. Så jeg håper og tror at vi skal være et mue bedre lag enn fulham og viser det gjennom spillemessig overtak og at vi styrer kampen. Håper veldig på Richy inn fra start i dag og at vi setter høyt press hele veien. Han har vært god og løftet laget hver gang han har kommet inn, og nå begynner busy season hvor det må rulleres litt på de foran fra start.
Jeg ser gjerne også Doherty på høyrebacken fra start, som tilfører en dimensjon offensivt som emerson ikke har - vel og merke den Doherty vi så før skaden i vår.
Gleder meg til å se Lenglet og Richy fra start!
Spennende lag, hadde helst sett Kulusevski istedetfor Son, spennende med Lenglet, en spiller jeg ikke vet noe som helst om.
Fulham har sett ekle ut hittil, så dette frykter jeg blir en tøff affære. Håper selvfølgelig at i dag er dagen vi låser opp banespillet vårt, men tror kampen fort kan ligne den vi hadde i midtuka.
Krysser fingrene for en fin opplevelse og nok et godt resultat!
Deki er en kraftig kar. Fint at han får vile når vi har gode erstattere. Lenglet kan fort gjøre det bra...eler ikke i det hele tatt. Spent kjenner jeg
Tror tanken med Son må være at det er lettere å benke han når han endelig får målet sitt.
Antar det også har noe å si hvem som føler seg fysisk bra. Kulusevski har vært god heletiden, men lyser kanskje ikke slik som mot Southampton nå? Mulig det er tegn på litt slitasje? Selv om ingen er så gode som han var mot Southampton i hver kamp.
Holdt på å glemme da... Veldig fint å se Romero tilbake også.
Son har litt klippekort! Men når det løsner så blir det bra, håper det er i dag.
Willian er på benken. Kommer sikkert utpå i andre omgang og lager kvalm
Liker at Son starter. Løsner garantert foran mål snart. Uansett så skaper han veldig mye plass til de andre med sine bevegelser.
Fikk finsk kommentator i dag
Bare hos meg Viaplay faller ut hele tida? Er jo verre enn Sumo, og det skal en del til.
Frispark fra 47m og Dier skal prøve med pasning til keeper
Men ganske bra start. Mangler litt presisjon fra Kane og Richarlison for å få den store sjansen.