Jeg håper litt vi kan bli PLs LSK. Merkelig hvordan noen lag bare får en god start så plutselig henger man med helt i toppen.
Vi holder ikke det nivået som City og Liverpool har hatt i noen sesonger, men hvis man snakker om en serievinner som vinner med ca 85 poeng isteden for nærmere 100 så kan vi være der.
Personlig tviler jeg sterkt på at Liverpool vil ta mer enn ca 85 poeng. City vil nok - i alle fall hvis Haaland slår til.
Chelsea har vi en veldig fair sjanse til å ta. Samtidig skal man ikke bare tro at vi holder United og Arsenal bak oss. Tviler på at begge går forbi. Så 2-5 virker realistisk.
City
Liverpool
Tottenham
Chelsea
Arsenal
United
For meg virker det rimelig jevnt bak City. Noen vil få flyt og noen vil slite. Synes ikke det er så lett å si med sikkerhet hvem skal bli. Skårer Bruno Fernandes nesten 20 mål igjen så er plutselig United farlige med ny trener. Arsenal litt like så hvis Jesus løser spisskrisa samtidig som de har mange unge på vei opp.
Både Liverpool og Chelsea kan faktisk droppe ut av topp 4. Jeg tror Liverpool vil savne Mane mye. Mens Chelsea har mistet et par viktige og folk som Silva blir ikke yngre.
Jeg valgte 3-4, men hadde tatt 2-3 hvis det hadde vært et valg. Kanskje litt optimistisk, men tror mer på at vi kjemper om andre enn at vi ender på 4. Skader og slikt vil selvsagt påvirke der. Får tro på relativt lite skader.